Situatie
Cota de piață în cadrul întreprinderii este în mare parte dominată de Microsoft – în special, încrederea în linia de familii Windows Server pentru gestionarea resurselor de rețea, alinierea desktop-urilor cu politicile de securitate corporativă și menținerea fluxului de producție în rândul tuturor angajaților dintr-o anumită organizație. Procesul de administrare a tuturor acestor sisteme – desktop-uri și servere – este relativ direct într-un mediu omogen, dar ce se întâmplă atunci când OS X este introdus în întreprindere sub forma unui nou MacBook Air sau iMac strălucitor?
Apple nu a făcut mari incursiuni în acest segment. Cu toate acestea, comparând cota de piață de 7% de pe piața desktop-urilor la aproape 93% pe piața dispozitivelor mobile, este doar o chestiune de timp înainte ca mai multe companii să aleagă produsele Apple pentru funcțiile de computere mobile și desktop, în locul genericului , PC-uri înflăcărate pe care le-au făcut cu bicicleta în fiecare trei până la cinci ani. Deci, vă întreb din nou, ce faceți atunci când organizația dvs. decide să faceți upgrade la iMac? Cum gestionați aceste noduri în plus față de domeniul Windows deja existent?
Solutie
Pasi de urmat
Pe Mac, accesați System Preferences (Preferințe sistem) și faceți clic pe lacăt pentru a vă autentifica ca Administrator
Introduceți acreditările la nivel de administrator pentru a vă autentifica când vi se solicită
Apoi, selectați Opțiuni de conectare, apoi faceți clic pe butonul Alăturați … lângă Serverul de cont de rețea
În meniul derulant Server, introduceți numele domeniului complet (ex. Domain.com) al domeniului Windows pe care doriți să-l legați la Mac și faceți clic pe OK
Apoi, va trebui să introduceți acreditările de nivel de domeniu pentru a continua procesul de legare (asigurați-vă că numele computerului este unic și formatat corespunzător, deoarece acesta este numele care va fi creat ** pentru obiectul calculatorului în ADDS), apoi faceți clic pe OK pentru a procesa înscrierea
După legarea cu succes, fereastra se va închide și preferința Utilizatori și grupuri va rămâne deschisă, dar un mic punct verde (împreună cu numele de domeniu) va apărea lângă Serverul de cont în rețea pentru a indica conectivitatea domeniului
Tip solutie
PermanentImpact colateral
Notă **: În mod implicit, Windows va crea automat contul de computer în ADDS dacă nu există deja. Cu toate acestea, administratorii dedomenii sau de întreprinderi pot (și adesea nu) restricționează acest lucru ca o caracteristică de securitate pentru a împiedica nodurile aleatoare
să se alăture domeniului. În plus, unitățile organizaționale (OU) pot fi create ca un formular pentru compartimentarea obiectelor ADDS de către
una sau mai multe clasificări sau departamente. Multe întreprinderi vor utiliza OU ca mijloc de organizare a obiectelor și conturilor separat de
elementele create implicit când un promotor de domeniu este promovat și este creat ADDS.
Leave A Comment?