How to Copy a Table From Word to PowerPoint

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă aveți nevoie de un tabel în prezentarea dvs., îl puteți crea direct în PowerPoint. Alternativ, puteți crea tabelul în Word și copiați-l și inserați-l în prezentarea dvs. PowerPoint. Iată cum să faceți acest lucru.

Solutie

Deschideți atât documentul Word cu tabelul nostru pentru a fi copiate și PowerPoint-ul în care îl veți lipi. Odată ce sunteți gata, găsiți și selectați tabelul din documentul Word. Pentru a selecta tabelul, plasați cursorul pe masă și selectați pictograma din partea stângă sus.

O altă metodă este să faceți clic oriunde în interiorul tabelului și apoi să treceți la fila “Layout” care apare.

În grupul “Tabel”, faceți click pe opțiunea “Selectare”.

Odată selectată, va apărea un meniu derulant. Aici, selectați opțiunea “Selectare tabel”.

Cu tabelul selectat, treceți la fila “Acasă” și faceți click pe butonul “Copiere” (sau apăsați pe Ctrl + C).

Acum, mergeți la prezentarea PowerPoint și mergeți la diapozitivul în care doriți să inserați masa. Odată ajuns acolo, selectați zona dorită pentru tabela care trebuie inserată în diapozitiv. În fila “Acasă” faceți clic pe butonul “Lipire”. Alternativ, puteți apăsa Ctrl + V.

Acum tabelul dvs. va apărea în PowerPoint!

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(8 din 20 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?