Semnatura in email 5 Solutii
Configurare client mail 19 Solutii
Nu sunt la birou 0 Solutii
Migrare calendar/notite 2 Solutii
Importare/exportare email 6 Solutii
Recuperare(Arhive fisiere ost/pst) 3 Solutii
Contacte/autocompletare/migrare 5 Solutii
Scanare ost/pst 2 Solutii
Migrare conturi de email 3 Solutii
Out of office 7 Solutii
Reguli 17 Solutii
Recuperare (arhive, fisiere pst/ost) 7 Solutii
Recreare profil email 1 Solutii
Migrare conturi email 4 Solutii
Migrare - Contacte / AutoComplete 5 Solutii
Verificare setari email 8 Solutii
Scanare OST / PST 3 Solutii
Semnatura Email 3 Solutii
Migrare - Calendar / Note 1 Solutii
Configurare client Email 76 Solutii
Arhivare email 7 Solutii
Importare / exportare email 9 Solutii
Depanare 45 Solutii
Traducerea mesajelor pentru utilizatorii Enterprise Office 365
Pentru utilizatorii Enterprise Office 365, puteți activa o setare pentru a oferi funcționalitate de traducere.
[mai mult...]Cum sa configuram un mesaj de tip ‘out of office’ in Outlook folosind rules
Dorim sa configuram un mesaj de tip out of office in Outlook folosind rules.
[mai mult...]Cum recuperez o adresa de e-mail stearsa in Office 365
O adresa de e-mail a fost stearsa din greseala sau mai multe si dorim sa le recuperam.Iata cum procedam.
[mai mult...]ActiveSync si cele mai comune 5 erori
Oricine folosește Exhange cu un telefon mobil este probabil foarte familiar cu ActiveSync. Și judecând după numărul alarmant de discuții „Urasc ActiveSync” online, aș ghici că unii oameni nu împărtășesc dragostea pentru acest instrument de sincronizare a datelor mobile. Întrebați unii utilizatori de iPhone.
Utilizatorii Android nu au neapărat ceva mai bun. Problemele legate de această platformă variază de la refuzul accesului la server până la probleme de acreditare care împiedică adăugarea de noi conturi de e-mail. Indiferent dacă este ceva care vă împiedică să sincronizați datele de contact sau o forță nevăzută care împiedică accesul general la server, misiunile de depanare ActiveSync pot duce la una din mai multe cauze principale. Există, de regulă, o soluție sau o soluție. Tweak o politică sau două. Creați un cont de e-mail sau o parolă nouă. Cu toate acestea, nimic din asta diminuează neapărat durerile de cap care însoțesc necazurile.
Problemele ActiveSync sunt comune, dar în acest mediu, acestea sunt doar jumătate din acestea. Următoarele probleme cu Exchange Server sunt completate cu chestiile din care au fost create coșmarurile IT.
[mai mult...]Ecranul Windows palpaie sau clipește intermitent după conectare Windows/office 365,2016
Vedeți un ecran care pâlpâie după ce vă conectați la Windows. Această problemă a fost descrisă ca manifestându-se astfel: fundalul Windows se înnegrește brusc, apoi se reîmprospătează la fundalul normal și apoi din nou se înnegrește. De fapt, un proces, cum ar fi Explorer, se blochează și repornește.
Toate persoanele care rulează Office 365/2016, versiunea 16.0.7668.2066, care a fost lansată în producție pentru un grup mic de clienți între 25.01 și 30.01
[mai mult...]