How to Export Exchange 2016 Mailboxes to PST – PowerShell

The practice of exporting mailbox data to PST using PowerShell commands is becoming a popular option because more users are migrating to Exchange Server’s latest 2016 version. In this latest release, Microsoft has added many new features and one of them is a cmdlet for exporting mailbox data to PST files. However,  this option is available only in on-premises Exchange Server 2016.

Since exporting a mailbox to PST is an important form of granular backup, we would like to share our expertise on Exchange 2016 cmdlet New-MailboxExportRequest, and will show you how you can easily export Exchange 2016 mailboxes data to PST format by simply using this PowerShell in an Exchange Management Shell.

But New-MailboxExportRequest command is available only in Mailbox Import Export role, and not to a role group. To use this command, you have to add the Mailbox Import Export role to a role group. Check here to know how to add a role to a role group.

Once you’ve assigned a role to a role group, you can perform the below PowerShell steps to Export Exchange Server mailboxes data.

[mai mult...]

How to convert ost to pst manually

While both OST and PST files perform specific functions, sometimes users face a deadlock when it comes to OST files. They cannot access their mailbox information in the case of non-availability of Exchange Server. And Exchange can face downtime, crash, or other technical issues at any instance. In such an event, converting the OST to PST remains the only viable option. But the process to convert OST to PST manually is a challenging task that involves multiple steps. So how can the users achieve OST to PST conversion, easily?

Offline Storage Table or OST plays an important role in saving Microsoft Exchange mailbox data in an offline folder. It helps the users to work in offline mode when there is no Internet connection, limited connectivity, or Exchange unavailability.

It simply represents a local cache of Microsoft Exchange account and syncs all the changes automatically to the Exchange server, as soon as you are connected to the Internet. Personal Storage Table or PST stores all the email data like emails, notes, contacts, tasks, calendar, etc. of the users in a local system. It is used for the actual storage and not cache storage. It keeps the emails in the same hierarchy as the main Inbox and is quite flexible.

When both OST and PST files have their distinct roles and functionalities, why do users feel the need to convert OST to PST manually? Let us find out.

Now that we know the need for OST to PST conversion, let us see how to convert OST to PST.

 

[mai mult...]

Cum resetezi aplicația de Mail din Windows 10

Windows 10 are câteva bundle-uri foarte utile pentru utilizatori, una dintre cele mai utile aplicații pe care le putem găsi pe Windows 10 este aplicația de email. Dar, ca și multe alte produse Microsoft din zilele noastre este considerată ‘Work In Progress’, ceea ce înseamnă că este posibil să întâmpini diferite erori cu aplicația în timp ce o vei folosii.

Mulți utilizatori se plâng că email-urile nu li se sincronizează, aplicația nu se mai deschide, probleme adăugând conturi noi de email, anumite setări nu funcționează și multe alte probleme. Pe când majoritatea problemelor sunt din cauza setărilor contului, mai mereu aceste probleme pot fi rezolvate doar prin simpla resetare a aplicației de email din Windows.

În ghidul următor vă voi învăța pașii necesari pentru resetarea aplicației de email din windows.

[mai mult...]

Conectarea Google Home la o rețea Wi-Fi nouă

Dacă difuzorul Google Home a fost deja configurat, dar acum trebuie să fie conectat la o altă rețea Wi-Fi sau la o rețea existentă cu o parolă modificată, urmați pașii următori.

Connecting to a new Wi-Fi network

1.Deschideți aplicația Google Home pe dispozitivul Android sau iOS.

2.Atingeți butonul dispozitivului, aflat în colțul din dreapta sus al ecranului și rotiți în ecranul de însoțire.

3. Acum trebuie afișată o listă a dispozitivelor dvs. Google Home, fiecare cu numele și imaginea specificate de utilizator. Localizați dispozitivul la care doriți să vă conectați la Wi-Fi și atingeți butonul de meniu, poziționat în colțul din dreapta sus al cardului vorbitorului și reprezentat de trei puncte aliniate orizontal.

4. Când apare meniul pop-up, selectați opțiunea Setări.

5. Derulați în jos în secțiunea Setări dispozitiv și atingeți Wi-Fi.

6.Setările Wi-Fi ale dispozitivului Google Home trebuie să fie acum vizibile. Dacă sunteți conectat în prezent la o rețea, selectați UITĂ ACEST REȚEA.

7. Un pop-up va apărea acum, solicitându-vă să confirmați această decizie. Alegeți FORGET WI-FI NETWORK.

8. După ce rețeaua este uitată, vei fi returnat pe ecranul de pornire al aplicației. Atingeți butonul dispozitivului a doua oară.

9. Selectați ADAUGĂ DISPOZITIV NOU.

Un set de instrucțiuni va apărea acum, care vă solicită să navigați la setările Wi-Fi ale dispozitivului Android sau iOS și să vă conectați la hotspot-ul personalizat Google Home care apare în lista rețelei. Acest hotspot va fi reprezentat de un nume urmat de patru cifre sau de un nume personalizat pe care l-ați dat anterior dispozitivului Google Home în timpul instalării.

11. Reveniți la aplicația Google Home. Difuzorul ar trebui să sune acum. Dacă ați auzit acest sunet, selectați DA în aplicație.

12. Selectați locația dispozitivului dvs. (adică, camera de zi) din lista furnizată.

13.  Introduceți un nume unic pentru difuzorul dvs. inteligent.

14.  Acum va fi afișată o listă de rețele Wi-Fi disponibile. Alegeți rețeaua la care doriți să conectați Google Home și atingeți URMĂTORUL.

15. Introduceți parola de rețea Wi-Fi și atingeți CONNECT.

16. Dacă aveți succes, ar trebui să vedeți un mesaj Conectat după o scurtă întârziere.

Sfaturi pentru soluționarea problemelor

Dacă ați respectat cu atenție instrucțiunile de mai sus și încă nu puteți părea să vă conectați dispozitivul Google Home la rețeaua Wi-Fi, atunci poate doriți să luați în considerare să încercați câteva dintre aceste sfaturi.

  • Încercați să reporniți modemul și routerul.
  • Încercați să resetați Acasă Google la setările din fabrică Acest lucru se poate realiza ținând apăsat butonul microfonului, care se găsește de obicei în partea de jos a dispozitivului, timp de aproximativ 15 secunde.
  • Asigurați-vă că parola dvs. Wi-Fi este corectă. Puteți confirma acest lucru încercând să conectați un alt dispozitiv folosind aceeași parolă.
  • Încercați să actualizați firmware-ul pe modem și / sau router.
  • Mutați difuzorul Google Home mai aproape de routerul dvs. wireless.
  • Îndepărtați-vă difuzorul Google Home de posibile surse de interferență a semnalului, cum ar fi monitoare pentru copii sau alte echipamente electronice fără fir.

Dacă încă nu vă puteți conecta, poate doriți să contactați producătorul dispozitivului și / sau furnizorul de servicii de internet.

[mai mult...]