Aplicații

E-mail 996 Solutii

Vizualizarea licentelor Office365 asignate pe utilizatori cu ajutorul Powershell

Companiile folosesc Office 365, pentru a asigura disponibilitatea continua a resurselor pentru angajati si pentru a le spori productivitatea.Cunoscute si sub denumirea de “planuri Office 365” sau SKU permit accesul la servicii definite pentru planurile respective. Licentele Office 365 si conturile de utilizator Office 365 nu trebuie sa aiba corespondenta unu-la-unu. Este posibil sa aveti utilizatori care nu detin licenta Office 365 si este posibil sa aveti licente Office 365, care nu au fost alocate unui utilizator.
Pentru vizualizarea starii licentelor cumparate, direct din Powershell, vom parcurge urmatorii pasi:

[mai mult...]

Opțiunile din filele Toată corespondența și Corespondență necitită nu se mai afișează în Outlook

Este posibil să observați că opțiunile de filtrare și sortare Toate, Necitit, Menționat și altele, cum ar fi După dată și Cel mai nou lipsesc din partea de sus a listei dvs. de e-mail în Outlook.
Dacă versiunea dvs. de Outlook este 1703 (compilarea 7967.2161) sau mai recentă, opțiunile de filtrare și sortare au fost mutate sub meniul vertical Toate, pentru a lăsa spațiu pentru noul inbox Prioritare.
Notă: Dacă nu știți ce versiune de Outlook aveți, accesați Fișier > Cont Office pentru a afla versiunea Outlook.

[mai mult...]

How to Create PDF Forms with Calculations in Adobe Acrobat

Aside from making clean printable documents, files made with Adobe Acrobat Pro can contain formulas that automatically compute your inputs. Here’s how to make simple calculations in a PDF file.

Using a PDF with Calculations

When it comes to software that can create files with formulas and automatic computations, you likely have a spreadsheet program like Microsoft Excel or Google Sheets in mind. However, the nature and formatting of spreadsheets make them unwieldy and impractical to use as a form that you distribute to people.

Fortunately, Adobe Acrobat, the top-of-the-line PDF creation suite, has several tools that allow you to make fields with automatic computations in them.

There are many potential use cases for a PDF with a calculated form, such as:

  • Order Forms: If you’re handing out a form filled with possible products and their prices to a customer, you can create a field that quickly displays the final price of their order without having to pull out a calculator.
  • Assessments and Exams: You can make a quiz or assessment that automatically displays the score when you’re done answering.
  • Invoices: If you’re creating a printed invoice, you can set it to display the final amount you’re charging automatically.

Aside from the above, PDF forms can be useful for performing risk assessments, creating membership forms, or even making a simple offline personality test.

[mai mult...]