Soluții

Cum să partajați muzică prin rețea pe macOS Catalina

Partajarea media este una dintre avantajele de care ai propria rețea de acasă, iar Apple o face ușor. După ce ați împărtășit conținutul de muzică și video, îl puteți accesa de pe Mac, PC-uri Windows, iPhone, iPads și televizoare Apple din rețea.

A wireless router on a table with a man using a Mac desktop computer and iPhone in the background.,

Ce media poți partaja folosind macOS?

macOS vine cu tot ceea ce aveți nevoie pentru a începe să partajați atât media audio cât și video. În macOS Mojave și versiuni anterioare, nu aveți nevoie decât să partajați „media media iTunes”. Acum, din MacOS Catalina, iTunes a fost retras oficial.

Acest lucru a dus la o confuzie cu privire la locul în care se găsește acum funcția, deoarece Apple a amestecat diferitele funcții iTunes din jur. Pe lângă distribuirea bibliotecilor de muzică și video, macOS include și partajarea de bază a fișierelor, partajarea imprimantelor, partajarea conexiunilor la internet și o caracteristică utilă de partajare a ecranului pentru a obține suport tehnic.

Toate aceste caracteristici de partajare sunt acum accesibile din panoul de partajare din Preferințe de sistem.

[mai mult...]

Crearea unui model de date în Excel

Excel pentru Office 365 Excel 2019 Excel 2016 Excel 2013

Un model de date vă permite să integrați date din mai multe tabele, construind efectiv o sursă de date relațională într-un registru de lucru Excel. În Excel, modelele de date sunt utilizate în mod transparent, oferind date tabelare utilizate în rapoarte PivotTable și PivotChart. Un model de date este vizualizat ca o colecție de tabele într-o listă de câmpuri și, de cele mai multe ori, nu veți ști niciodată că este acolo.

Înainte să începeți lucrul cu modelul de date, trebuie să obțineți date. Pentru aceasta, vom utiliza experiența obțineți & transformare (Power Query)

Noțiuni de bază

Mai întâi, trebuie să obțineți date.

  • În Excel 2016 și Excel pentru Office 365, utilizați datele > Obțineți & transformați datele > obțineți date pentru a importa date din orice număr de surse de date externe, cum ar fi un fișier text, un registru de lucru Excel, un site web, Microsoft Access, SQL Server sau o altă bază de date relațională care conține mai multe tabele asociate.

În Excel 2013 și 2010, accesați Power Query > obțineți date externeși selectați sursa de date.

  • Aplicația Excel vă solicită să selectați un tabel. Dacă doriți să obțineți mai multe tabele din aceeași sursă de date, bifați opțiunea Activare selecție din mai multe tabele . Atunci când selectați mai multe tabele, Excel creează automat un model de date pentru dvs.

Notă: Pentru aceste exemple, utilizăm un registru de lucru Excel cu detalii de student fictive în clase și note.

  • Selectați unul sau mai multe tabele, apoi faceți clic pe încărcare.

Dacă trebuie să editați datele sursă, puteți alege opțiunea de Editare . Pentru mai multe detalii,

Acum aveți un model de date care conține toate tabelele pe care le-ați importat și acestea vor fi afișate în lista de câmpuriPivotTable.

Note:

  1. Modelele sunt create implicit atunci când importați simultan două sau mai multe tabele în Excel.
  2. Modelele sunt create explicit atunci când utilizați programul de completare Power Pivot pentru a importa date. În programul de completare, modelul este reprezentat într-un aspect cu File similar cu Excel, unde fiecare filă conține date tabelare. Consultați pentru a afla noțiunile de bază despre importul de date utilizând o bază de date SQL Server.
  3. Un model poate conține un singur tabel. Pentru a crea un model pe baza unui singur tabel, selectați tabelul și faceți clic pe Adăugare la model de date în Power Pivot. Puteți face acest lucru dacă doriți să utilizați caracteristicile Power Pivot, cum ar fi seturi de date filtrate, coloane calculate, câmpuri calculate, indicatori KPI și ierarhii.
  4. Relațiile dintre tabele pot fi create automat dacă importați tabele corelate care conțin relații între cheile primare și cheile externe. Aplicația Excel poate utiliza de obicei informații importate legate de relații ca bază pentru relațiile dintre tabele în modelul de date.

 

Sfat: Cum vă puteți da seama dacă registrul de lucru are un model de date? Accesați Power Pivot > Gestionați. Dacă vedeți date asemănătoare foii de lucru, atunci există un model.

[mai mult...]

Programare orientata pe obiecte c++

Sa se citeasca de la tastatura informatiile specifice cartilor dintr-o librarie: denumire carte, autorul principal, al doilea autor, numarul de pagini si pretul. Prin intermediul unei clase, carte, care descrie datele despre o carte, proprietatile (denumire carte, autorul principal, al doilea autor, numarul de pagini si pretul) si metodele de prelucrare (initializarea si afisarea unei carti) sa se afiseze pe ecran informatiile despre orice carte tratata.

[mai mult...]

Cum să creați o listă de verificare în documente sau diapozitive Google

Creați sondaje sau liste de activități în interiorul fișierului Google Docs sau Slides cu listele de verificare. Cu această soluție simplă, veți putea să introduceți o listă de verificare simplă în documentul dvs. pentru ca alții să o completeze. Iată cum.
Pentru acest ghid, vom folosi Google Docs pentru toate exemplele noastre. Cu toate acestea, oricare dintre metode poate fi folosită și pentru diapozitive Google.
Aprindeți-vă browserul, duceți-vă la Google Docs sau Diapozitive și deschideți un document.
Apoi, faceți clic pe săgeata de lângă pictograma Listă cu buline și alegeți opțiunea casetă din listă.

[mai mult...]