După ce executați o secvență de sarcini în SCCM-ul clientului, pot apărea următoarele erori:
Task Sequence Error
Running: Install <software title / os title>
Task sequence: Install <software title / os title> has failed with the error code (0x80091007). Pentru mai multe informații, contactați administratorul de sistem sau operatorul de helpdesk.
Acest cod de eroare reprezintă mesajul că “valoarea hash nu este corectă”.
Este posibil să apară eroarea 0x800704dd sau 800704dd când încercați să instalați clientul SCCM utilizând ccmsetup.exe. Am folosit cmtrace pentru a examina ccmsetup.log și a găsit următorul mesaj:
Failed to download client files by BITS. Error 0x800704dd Failed to open to WMI namespace ‘.rootccm’ (80041001) Failed to get client version for sending messages to FSP. Error 0x80041001 Failed to download from DP. Error 0x800704dd Ccmsetup failed with error code 0x800704dd
O instalare push precum și o instalare manuală au eșuat.
Avem urmatoarea situatie: trebuie sa facem port forward pentru exemplul DVR, server CS sau orice doriti dvs. Din configurabilul routerului dvs la port forwarding se va seta portul dorit. Intrebarea este cum il verificam daca este deschis?