Activarea jurnalelor de erori Skype for Business

Configurare noua (How To)

Situatie

Solutie

Pasi de urmat
Selectarea unui nivel de înregistrare în jurnal pentru Skype for Business
  • În fereastra principală Skype for Business, faceți click pe Opțiuni > General.
  • Pe fila General, sub ajuta echipa de asistență vă ajută să, faceți click pe săgeata verticală de lângă înregistrarea în jurnal în Skype for Businessși selectați nivelul de înregistrare în jurnal dorit:
    • Dezactivarea: Nu înregistrează informații.
    • Light: (implicit) Înregistrează informații rezumative și colectează informații despre anumite erori.

Completă: Creează un fișier jurnal care conține informații detaliate.

Găsirea și colectarea informațiilor din fișierul jurnal Skype for Business
  • În Explorer, navigați la folderul de Trasare în directorul de profil de utilizator, de exemplu, C:\Users\ < aliasul > \AppData\Local\Microsoft\Office\ < 16,0 sau 15.0 > \ < Skype pentru Business sau Lync > \Tracing. (Dacă doar ați activat înregistrarea în jurnal a Skype for Business va trebui să vă deconectați de la Skype for Business și apoi vă conectați din nou pentru fișierele jurnal să se creeze)
  • Comprimarea (sau arhivarea) folderului Tracing.
  • Dacă sunteți îndrumat să procedați astfel, trimiteți folderul comprimat la echipa de asistență.
Activarea sau dezactivarea înregistrarea în Jurnalul de evenimente Windows

Pe fila General sub Ajutor echipa de asistență vă ajută să selectați pentru a activa înregistrarea în jurnal sau pentru a dezactiva înregistrarea în jurnal caseta de selectare de lângă.

Vizualizarea și colectarea informațiilor din jurnalul de evenimente Windows
  • În Windows 10 faceți click pe sigla Windows, tastați Vizualizator evenimenteși apoi alegeți Event Viewer
  • În fereastra Event Viewer în panoul din stânga, faceți dublu-clic pe Windows Logs, apoi pe Application
  • Faceți dublu click pe listare pentru eroarea Skype for Businesspe care încercați să o depistați (de obicei, cea mai recentă eroare Skype for Business sau din partea de sus), pentru a afișa detaliile despre eroare.
  • Dacă solicită acest lucru echipa de asistență, în panoul de acțiuni, faceți click pe Copiere > Copiere detalii ca Text. Lipiți informațiile despre eroare într-un mesaj text fișier sau un e-mail pentru a trimite către echipa de asistență.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(8 din 17 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?