Afla cum poti cauta mai usor comenzi si functii in Word si Excel 2016

Configurare noua (How To)

Situatie

In office 2016 au aparut functii noi foarte utile pentru a gasi ce avem nevoie pentru a lucra in Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Functiile pe care le vom prezenta sunt ” Tell Me what you want to do” si “Smart Lookup”.

 

Solutie

Pasi de urmat

Prima functie este “Tell Me what you want to do” si o gasim pe ribbon-ul din Word 2016, Excel 2016, Access 2016, PowerPoint 2016, Project Pro for Office 365, Project Professional 2016, Outlook 2016, Project Standard 2016, Visio Professional 2016.

tell metellme3tellme4

Poti cauta orice ai nevoie, exemplu cum introduc tabel, cum inserezi o poza, etc.

Functia ” Smart Lookup” permite sa cauta definitii, sinonime ,etc

smart lookup  smart lookup 2

Este valabil pentru  Word 2016, Excel 2016, PowerPoint 2016, Outlook 2016.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(17 din 44 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?