Creeaza reguli si foldere pentru a eficientiza organizarea e-mailurilor in Outlook 2010

Configurare noua (How To)

Situatie

Reguli în Outlook vă permit să gestionati ce emailuri ajung în Inbox . De exemplu , ați putea crea o regulă , astfel încât Outlook sa punatoate emailurile dintr-o listă de distribuție într-un anumit folder , astfel încât să le puteți citi la un moment dat . Puteți seta reguli pe baza cuvintelor în linia de subiect , numele expeditorului ,etc.

Pentru a avea emailurile organizate dupa anumite reguli trebuie intai sa iti creezi acele reguli.

Solutie

Pasi de urmat

Pentru inceput trebuie deschis Home, Rules si apoi  Manage Rules & Alerts.

2010_1

 

 

Acum vom crea prima regula(filtru).

rules2

 

 

Se poate seta ca mesajele sa fie filtrate dupa nume, dupa anumite cuvinte,etc.

2010_3

Dupa alegerea pasului 1 se trece la pasul doi adica la detaliile regulii dand clic pe cuvintele evidentiate in albastru.

2010_3

2010_4

 

Acum alegeti  folderul in care doriti sa mutati acele emailuri care intrunesc aceste reguli.

2010_5

Acum daca nu doriti sa mai adaugati nimic la aceasta regula o salvati si o aplicati.

2010_6

Daca doresti sa o modifici sau sa o stergi o accesezi din Manage Rules & Alerts. Tot de aici poti sa o faci inactiva prin debifarea regulii.

2010_7

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(31 din 83 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?