Situatie
Vrei sa pui ordine in emailuri si sa le poti filtra si aduna in foldere conform nevoilor tale?
Pentru asta trebuie sa iti creezi mai intai foldere si apoi reguli care vor trimite emailuri in foldere cum ai specificat in reguli.
Solutie
Pasi de urmat
Mai intai creem foderele necesare. Pentru asta dam clic dreapta pe inbox si New Folder.
Apoi creem reguli pentru a se duce email-urile in folderele specificate.
Putem crea regula prin clic dreapta pe un email primit si apoi Create Rule
Acum specificam ce sa se intample cu acel email.
Aici putem specifica ca toate emailurile venite From sa se duca in folderul dorit prin bifarea casutei Move the items to folder. Sau doar cele care contin la subiect un cuvant.
Acum stabilesti regulile care sa se aplice(sa mute mesajul de la cineva in folder,sa mute mesajul care contine un anumit cuvant la subiect in folder, sa mute mesajul trimis catre o lista de distributie in folder, sa stearga o conversatie, etc)
Dupa am ales template acum trebui sa vedem ce conditii trebuie sa intruneasca.
Dupa alegerea conditiei ce trebuie indeplinita va trebui la Pasul 2 sa completati cu adresa de email,cuvant cheie,etc. in functie de ce ati ales la Pasul 1.
Dam next si urmeaza sa hotaram ce se va intampla cu acel email(se va duce in folder,se va sterge,se baga intr-o categorie,etc).
Acum vom da la Pasul 2 calea catre folderul dorit sau actiunea aleasa.
Leave A Comment?