Cum adăugați un utilizator/grup ca și admin local prin intermediul Intune

Configurare noua (How To)

Situatie

Modalități de adăugare a unui cont de utilizator Entra existent sau a unui grup de securitate Entra în grupul administratorului local pe dispozitivele Windows 10 și Windows 11 utilizând centrul de administrare Intune.

Solutie

Adăugați un cont de utilizator Entra sau un grup de securitate Entra utilizând setarea Local User Group Membership disponibilă în centrul de administrare Intune.

1. Conectați-vă la centrul de administrare Intune.
2. Accesați Endpoint Security > Account protection
3. Faceți click pe Create Policy (Creare politică).
4. Platformă: Windows 10 și versiuni ulterioare.
5. Profil: Apartenența la grupul de utilizatori locali și apăsați click pe Create.

Dacă utilizați un profil de implementare Autopilot, puteți ridica un utilizator la rangul de Administrator local folosind această metodă. Utilizatorul va deveni automat administrator atunci când furnizați un dispozitiv utilizând profilul Autopilot, care a fost configurat cu tipul de cont de utilizator setat ca Administrator.

Pentru a verifica profilul de desfășurare Autopilot Deployment:

  • Navigați la Intune admin center, apoi Devices, Enroll DevicesWindows enrollmentDeployment profiles.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(4 din 9 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?