Situatie
In cazul in care un utilizator conectat prin VPN la o retea interna nu intelege cum sa faca update on-site antivirusului Symantec, noi putem rula update-ul de la distanta prin intermediul consolei Symantec Endpoint Protection Manager daca avem drepturile necesare.
Solutie
- Asigurați-vă că dispozitivul respectiv are o conexiune VPN funcțională și stabila către rețeaua internă;
- Lansați consola Symantec: Deschideți consola pe computerul dvs. Acest lucru depinde de produsul specific Symantec pe care îl utilizați. De exemplu, Symantec Endpoint Protection Manager (SEPM) este utilizat pentru managementul soluțiilor Endpoint Protection, iar Symantec Control Compliance Suite (CCS) pentru gestionarea conformității și securității datelor. Noi vom folosi SEPM.
- Autentificați-vă în consola Symantec cu un cont care are privilegii de administrare necesare pentru a gestiona actualizările dispozitivelor.
- Localizați și selectați dispozitivul pe care doriți să îl actualizați. Acesta este afișat într-o listă de clienti sau dispozitive gestionate.
- Asigurați-vă că dispozitivul este conectat prin VPN și este recunoscut și afișat corect în consola Symantec. Verificați starea actuală a dispozitivului pentru a identifica dacă există vreo problemă sau actualizări disponibile.
- În secțiunea de gestionare a actualizărilor, căutați opțiunea de “Update” sau “Deploy” pentru dispozitivul selectat. Selectați această opțiune și urmați instrucțiunile specifice pentru a iniția actualizarea.
- În timp ce actualizarea este în desfășurare, monitorizați progresul în consola Symantec. Puteți observa o bară de progres, mesaje de stare sau rapoarte specifice care vă oferă informații despre actualizare.
- După finalizarea actualizării, verificați starea dispozitivului actualizat și funcționalitatea acestuia. Efectuați teste și monitorizați comportamentul dispozitivului pentru a vă asigura că actualizarea s-a efectuat corect și nu au apărut probleme.
Leave A Comment?