Cum sa adaugăm Google Drive ca drive in windows explorer

Configurare noua (How To)

Situatie

Google Drive este un serviciu fantastic care în mod eficient vă oferă un hard disk de stocare suplimentar care este localizat în cloud. Acest lucru vă permite să accesați fișierele utilizate cel mai frecvent de la orice PC sau dispozitiv mobil care are acces la Internet.

În mod implicit directorul Google Drive este situat pe Windows Desktop, dar se poate adăuga cu ușurință la lista de unități în Windows Explorer. Doar urmați aceste instrucțiuni simple:

Solutie

Pasi de urmat

Faceți clic pe Start

ScreenShot048

Scrie %AppData% în caseta de căutare

ScreenShot049

Faceți clic Roaming.

ScreenShot050

Navigati catre Microsoft>Windows>Network Shortcuts

ScreenShot051ScreenShot052ScreenShot053

Faceți clic dreapta și selectați New>Shortcut

ScreenShot054

 

Faceți clic Browse si cautati calea spre Google drive, dupa care dati next, setati un nume si in final apasati Finish.

i ScreenShot001 ScreenShot002 ScreenShot003 ScreenShot004

in final trebuie sa aveti ca in exemplu de mai jos

ScreenShot055

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(14 din 35 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?