Cum să creați și să gestionați un cuprins în Microsoft Word

Configurare noua (How To)

Situatie

word logo

Utilizarea unui tabel de conținut din documentul dvs. ușurează navigarea cititorului. Puteți genera un conținut în Word din rubricile utilizate în documentul dvs. Iată cum se face.

Solutie

Adăugați un conținut
Indiferent de dimensiunea documentului dvs., utilizarea unui cuprins poate orienta cititorul către exact locul unde trebuie să fie. Pe lângă faptul că documentul este mai ușor de citit, un conținut facilitează, de asemenea, autorul să se întoarcă și să adauge sau să elimine conținut, dacă este necesar.

În mod implicit, Word generează un conținut folosind primele trei titluri de stiluri încorporate (rubrica 1, rubrica 2 și rubrica 3). Pentru a aplica titluri de stiluri, selectați stilul particular din fila „Acasă”. Dacă nu sunteți mulțumit de tipurile de stiluri de antet disponibile, puteți modifica stilul de antet implicit.

Apply heading styles

Puteți gestiona acest lucru în două moduri diferite. Puteți aplica titlu de stiluri pe fiecare secțiune după ce ați terminat documentul, sau le puteți adăuga pe măsură ce mergeți.

După ce ați aplicat titlurile de stiluri, este timpul să introduceți cuprinsul. Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să puneți cursorul unde doriți să apară tabelul de conținut. Odată gata, du-te la fila „Referințe” și selectează „Cuprins”.

Select table of contents option in references tab

Va apărea un meniu derulant. Aici, puteți alege între cele trei tabele încorporate diferite.

Built-In Table of Contents menu

Selectarea fiecărui tabel automat 1 sau 2 va crea tabelul conținutului folosind numele rubricilor.

Inserted Table of Contents

Dacă ați ales opțiunea „Masă manuală” din meniul derulant „Cuprins”, atunci va insera un șablon pentru care va trebui să vă editați singuri.

Manual Table of Contents

Puteți observa în acest conținut că există sub-niveluri. Fiecare nivel reprezintă un titluri de stiluri din documentul dvs. Deci, dacă utilizați tabelul automat și doriți sub-niveluri în ToC-ul dvs., va trebui să folosiți rubrica 1 pentru nivelul 1, titlul 2 pentru nivelul 2 și rubrica 3 pentru nivelul 3.

Dacă doriți ca conținutul dvs. să fie mai profund decât primele trei stiluri de rubrică, puteți face și asta. În meniul derulant când faceți clic pe butonul „Cuprins”, alegeți opțiunea „Cuprins personalizat”.

custom table of contents option

În fereastra Cuprins care se deschide, faceți clic pe butonul „Opțiuni”.

click the options button

În fereastra Opțiuni cuprins, lângă fiecare stil disponibil pe care doriți să îl utilizați (acestea sunt stilurile încorporate Word începând cu rubrica 4), tastați nivelul TOC pe care doriți să-l utilizați. Faceți clic pe „OK” când ați terminat.

select the heading styles you want to use

Actualizarea cuprinsului
Dacă vreodată trebuie să adăugați sau să eliminați o secțiune din documentul dvs., puteți actualiza cu ușurință tabelul de conținut pentru a reflecta aceste modificări. Pentru a actualiza conținutul dvs., selectați-l, faceți clic pe „Actualizare tabel” din meniul pop-up care apare, apoi alegeți dacă doriți să actualizați doar numerele de pagină sau întregul tabel. Faceți clic pe „OK” pentru a aplica modificările.

Update Table of Contents Gif

Cuprinsul dvs. va fi actualizat acum.

Scoaterea cuprinsului
Eliminarea cuprinsului este simplă. Tot ce trebuie să faceți este să îl selectați și apoi să faceți clic pe săgeata din meniul care apare.

drop-down arrow for removing the table of contents menu

În partea de jos a meniului derulant, selectați „Eliminați cuprinsul.”

Remove table of contents

Cuprinsul dvs. va fi acum eliminat din document.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(24 din 55 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?