Cum sa dezactivați verificarea erorilor in Microsoft Excel?

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă nu doriți ca Excel să vă avertizeze cu privire la aceste eventuale erori, le puteți dezactiva.

Solutie

Faceți clic pe File> Options. Apoi, selectați categoria „Formulas”. Debifează caseta „Enable Background Error Checking” pentru a dezactiva verificarea erorilor de fundal.

În mod alternativ, puteți dezactiva verificările de eroare specifice din secțiunea „Error Checking Rules” din partea de jos a ferestrei.

În mod implicit, toate verificările de eroare sunt activate, cu excepția „Formulas Referring to Empty Cells”.

Mai multe informații despre fiecare regulă pot fi accesate poziționând mouse-ul peste pictograma informației.

Bifați și debifați casetele pentru a specifica ce reguli doriți să utilizați Excel la verificarea erorilor de fundal.

Când erorile cu formulă nu au nevoie de remediere, valorile de eroare ale acestora ar trebui ascunse sau înlocuite cu o valoare mai utilă.

Excel efectuează, de asemenea, verificarea erorilor de fundal și interogează greșelile pe care crede că le-ai făcut cu formulele tale. Acest lucru este util, dar specifice sau toate regulile de verificare a erorilor pot fi dezactivate dacă interferează prea mult.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(7 din 13 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?