Cum se creează o listă de verificare în Microsoft Excel

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă creați o foaie de calcul pentru a o distribui altora sau pur și simplu una pentru urmărirea dvs., utilizarea unei liste de verificare poate face ca introducerea datelor să fie o briză în Microsoft Excel. Iată cum să creați o listă de verificare în foaia de calcul și să o faceți să arate ca a dvs.

Solutie

Pasi de urmat
Accesați fila Dezvoltator

Înainte de a putea utiliza controlul formularului casetei de selectare în Microsoft Excel, trebuie să vă asigurați că aveți acces la fila Dezvoltator. Dacă nu vedeți această filă în partea de sus a Excelului, este nevoie de doar un minut pentru ao adăuga. Faceți click dreapta oriunde pe panglica Excel și selectați „Personalizați panglica” din lista derulantă. Alternativ, puteți face clic pe Fișier> Opțiuni> Personalizare panglică din meniu.

În partea dreaptă a ferestrei, sub „Personalizați panglica”, asigurați-vă că este selectat „Filele principale”. Apoi, în lista de mai jos, bifați caseta de lângă opțiunea „Dezvoltator”.

Faceți click pe „OK” și apoi închideți fereastra Opțiuni Excel.

Adăugați lista dvs. de articole în Excel

Cel mai bun mod de a începe lista de verificare este să adăugați elementele listei. Chiar dacă puteți oricând să adăugați sau să eliminați articole mai târziu, acest lucru vă oferă începutul de care trebuie să adăugați casetele de selectare. Și puteți, desigur, să adăugați orice antet de rând sau coloană de care aveți nevoie.

Adăugați casete de selectare pentru articolele din lista dvs.

Partea de acțiune a unei liste de verificare este caseta de selectare. Și aici este fila dezvoltatorului, astfel încât asigurați-vă că ați selectat acea filă. Mergeți la un element din lista dvs. și faceți clic pe celula de lângă acesta unde doriți o casetă de selectare. În secțiunea „Comenzi” a panglicii, faceți click pe butonul „Inserați”. Alegeți opțiunea „Casetă de selectare” din zona „Controale formular”.

Apoi veți vedea cursorul să se schimbe în cruce (cum ar fi un semn plus). Trageți un colț și, când vedeți afișarea casetei de selectare, eliberați.

În mod implicit, caseta de selectare va avea atașată o etichetă de care nu veți avea nevoie pentru o listă de verificare de bază. Selectați textul respectiv și apăsați tasta „Backspace” sau „Delete”. Puteți selecta apoi caseta de control și trageți un colț pentru a-l redimensiona, dacă este necesar.

Adăugați casetele de selectare rămase

Urmați pașii de mai sus pentru a adăuga casete de selectare elementelor de listă rămase. Sau pentru o modalitate mai rapidă, utilizați Completare automată pentru a copia casetele de selectare prin celulele celorlalte articole. Pentru a utiliza Completarea automată, puneți cursorul în colțul din dreapta jos al celulei care conține caseta de selectare. Când vedeți mânerul de umplere (semnul plus), trageți pentru a umple celulele suplimentare și eliberați.

Tip solutie

Permanent
Etichetare:

Voteaza

(10 din 25 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?