Situatie
Sunt foarte dese situatiile in care este necesar accesul la casuta de mail de servici in perioadele in care nu suntem la servici, sau din diverse motive dorim ca toate mail-urile de servici sa poata fi redirectoinate catre o adresa de mail personala.
In cele ce urmeaza vom voi arata cum se face o refirectionare de pe clientul de mail IBM Lotus Notes 9 catre o adresa de mail personala.
Solutie
Pasi de urmat
In prima faza trebuie sa deschidem clientul IBM Lotus Notes 9, dupa care selectam optiunea Actions – More – Mail Rules.
In sectiunea Create Conditions: alegem optiunea all documents dupa care apasam butonul Add.
In sectiunea Specify Actions alegem send copy to cu optiunea full dupa cate in caseta de mai jos introducem adresa de mail catre care se face redirectionarea, dupa care apasam butonul Add Action.
Dupa ce am terminat de configurat regula apasam OK.
Pentru a verifica, se poate trimite un mail de test.
Tip solutie
PermanentPlan de restaurare in caz de nefunctionare
In momentul in care se doreste incetarea actiunii acestei reguli nou create se poate sterge regula in cauza sau se poate dezactiva pentru a putea fi activata pe viitor.
Leave A Comment?