Cum se remediază codul de eroare 0x80073D0D pe Windows 11/10

Configurare noua (How To)

Situatie

Codul de eroare 0x80073D0D este o problemă legată de magazin și apare adesea când încercați să deschideți Microsoft Store sau aplicațiile descărcate de pe acesta. Această problemă poate apărea și atunci când încercați să instalați aplicații noi sau să le actualizați pe cele existente în Magazinul Windows. Dacă, de asemenea, vă confruntați cu acest cod de eroare și nu știți cum să depășiți această problemă, vă sugerăm să aplicați remediile discutate în acest articol. Cu toate acestea, înainte de asta, să aflăm de ce apare pe Windows 11 sau 10 PC.

Solutie

Ce poate cauza eroarea 0x80073D0D pe Windows 11/10?

Este posibil să primiți o eroare 0x80073D0D atunci când dispozitivul dvs. îndeplinește una sau mai multe dintre următoarele condiții:

  • Ai instalat o aplicație cu erori
  • Defecțiuni interne pe Microsoft Store
  • Servicii de magazin sau actualizare corupte
  • Cache crescut în aplicația Magazin

Dacă primiți un cod de eroare 0x80073D0D în timp ce lansați Microsoft Store sau aplicațiile descărcate de pe acesta, încercați aceste sugestii una câte una. Asigurați-vă că le aplicați în ordinea exactă, așa cum este prevăzut mai jos.

Reinstalați aplicația aflată în conflict

Dacă codul de eroare 0x80073D0D apare numai pentru o anumită aplicație, problema trebuie să fie doar la instalare. Deci, dezinstalați acea aplicație, reporniți computerul din nou. Conectați-vă din nou la dispozitiv și reinstalați software-ul care a cauzat probleme la pornire.

Este posibil să primiți din nou această eroare dacă există probleme de conectivitate la rețea pe computer. Așadar, asigurați-vă că aveți o conexiune stabilă la internet și apoi încercați doar soluțiile furnizate mai jos.

Depanați aplicațiile din magazinul Windows

Prima rezoluție a codului de eroare 0x80073D0D este depanarea aplicațiilor din magazinul Windows. Acest instrument va diagnostica cauzele posibile și va oferi o soluție. Iată cum să efectuați această sarcină –

Windows 11:

  • În primul rând, apăsați Win + I și navigați la calea de mai jos –

Settings > System > Troubleshoot > Other troubleshooters

  • Când vizitați calea de mai sus, faceți clic pe Alte instrumente de depanare și derulați în jos în jos.
  • Aici, veți găsi un buton Run lângă Windows Store Apps.
  • Loveste Run și așteptați până când Windows încarcă instrumentul de depanare.

Store Apps Troubleshooter pe Windows 11

  • Faceți click pe Următorul și urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a rezolva problemele Store pe computer.

Windows 10:

  • În primul rând, apăsați Win + I și navigați la locația de mai jos –

Settings > Update & Security > Troubleshoot > Additional troubleshooters

  • Dacă dați clic pe Instrumente suplimentare de depanare, veți fi redirecționat către o pagină nouă.
  • Derulați în jos în jos și găsiți aplicații Windows Store.
  • Faceți click pentru a-și extinde caseta și apăsați Run the troubleshooter.
  • Când pornește instrumentul de depanare, faceți clic pe Următorul.
  • Urmați instrucțiunile de pe ecran și aplicați corecțiile recomandate de acest instrument.
Resetați Microsoft Store

Defecțiunile interne sau memoria cache asociată cu Microsoft Store pot împiedica utilizatorii să instaleze aplicații noi, să le actualizeze pe cele existente sau să le deschidă. Deoarece aceasta ar putea fi o posibilitate, ar fi bine să resetați aplicația Magazin. Iată cum să faci asta –

  • Lăsați această comandă să ruleze și, odată terminat, reporniți computerul.
  • Puteți confirma acest lucru atunci când aplicația Magazin se lansează automat pe ecranul desktop.

Dacă problema a fost din cauza cache-ului asociat, codul de eroare 0x80073D0D trebuie să fi fost rezolvat până acum.

Reparați Microsoft Store și actualizați componente

Fișierele Windows Store sau Update devin învechite sau depășite pe măsură ce trece timpul. Acesta este motivul pentru care Microsoft aduce utilizatorilor săi actualizări regulate de securitate, non-securitate și opționale. Dacă ați dezactivat instalarea actualizărilor lunare, este posibil să fi cauzat un cod de eroare 0x80073D0D pe computer. Acest lucru se datorează faptului că Componentele de actualizare trebuie să fi fost corupte sau deteriorate.

Pentru a remedia această problemă, atunci ar trebui să reparați Windows Store și Update Components urmând acești pași simpli –

  • Lansați linia de comandă mai întâi ca administrator.
  • Pentru a face acest lucru, apăsați Win + R, tastați CMD și apăsați Ctrl + Shift + Enter cheile cu totul.
  • Când apare fereastra UAC, faceți clic pe Da.
  • Pe consola superior, opriți toate serviciile esențiale rulând codurile de mai jos –

net stop bits
net stop wuauserv
net stop appidsvc
net stop cryptsvc

  • Acum că ați oprit toate actualizările și serviciile legate de magazin, redenumiți folderele SoftwareDistribution și Catroot2 rulând următoarele două coduri –

rmdir %systemroot%SoftwareDistribution /S /Q
rmdir %systemroot%system32catroot2 /S /Q

  • Apoi, ștergeți toate fișierele cache asociate cu profilul dvs. de utilizator. Pentru a face acest lucru, rulați acest cod –

Del „%ALLUSERSPROFILE%Application DataMicrosoftNetworkDownloader*.*”

  • Deoarece corupția ar fi putut distruge anumite registre, asigurați-vă că le reînregistrați. Pentru a face acest lucru, executați aceste comenzi –

regsvr32.exe /s atl.dll
regsvr32.exe /s urlmon.dll
regsvr32.exe /s mshtml.dll

  • Resetați solicitările de intrare/ieșire, precum și setările proxy rulând aceste două comenzi –

netsh winsock reset
netsh winsock reset proxy

  • Reporniți toate magazinele și actualizați serviciile pe care le-ați oprit mai devreme.

net start bits
net start wuauserv
net start appidsvc
net start cryptsvc

Reporniți computerul de lângă pentru a salva modificările făcute până acum. Conectați-vă din nou la dispozitiv și vedeți dacă eroarea 0x80073d0d se rezolvă până acum. Dacă nu, reinstalați aplicația Microsoft Store în sine.

Reinstalați Microsoft Store folosind PowerShell

Dacă niciuna dintre remediile de mai sus nu ajută la rezolvarea codului de eroare 0x80073d0d, puteți încerca să reinstalați aplicația Microsoft Store. Deoarece nu există nicio setare pe PC-ul Windows 11 sau 10 pentru a dezinstala Windows Store, îl puteți dezinstala rulând o comandă pe Windows PowerShell (Admin).

Iată cum să efectuați această sarcină –

  • Deschideți Meniul de alimentare apăsând complet Win + X.
  • Selectați Windows Terminal (Admin) în continuare.
  • Când vă solicită fereastra UAC, apăsați Yes.
  • Terminalul se va încărca implicit în Windows PowerShell (Admin).
  • Copiați/lipiți codul de mai jos și apăsați tasta Enter –

Get-AppxPackage -allusers Microsoft.WindowsStore | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)AppXManifest.xml”}

  • Această comandă va dezinstala mai întâi Microsoft Store și apoi îl va instala înapoi pe computer.

Verificați dacă codul de eroare 0x80073d0d se rezolvă până acum pe computerul dvs. cu Windows 11 sau 10.

De ce nu pot instala aplicații din magazinul Microsoft?

Ei bine, ar putea exista o varietate de motive care vă împiedică să instalați aplicații noi pe computer. Depanați aplicațiile Windows Store așa cum este indicat mai sus, iar problema se va rezolva automat. Puteți găsi setarea depanatorului vizitând calea de mai jos

Windows 11:

Setări (Win + I) > Sistem > Depanare > Alte instrumente de depanare > Aplicații Windows Store > Run

Windows 10:

Setări (Win + I) > Actualizare și securitate > Depanare > Depanare suplimentare > Aplicații Windows Store > Rulați instrumentul de depanare

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(7 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?