Situatie
Dacă aveți probleme cu conectarea la dispozitivul Windows 11 cu Windows Hello, iată câteva lucruri pe care să le încercați.
Solutie
Pasi de urmat
Căutați actualizări
Verificarea Windows a actualizărilor poate remedia problemele pe care le aveți cu Windows Hello. Selectați Start> Setări> Windows Actualizare> Căutați actualizări. Instalați toate actualizările de care aveți nevoie. Poate fi necesar să reporniți dispozitivul. Apoi încercați să vă conectați utilizând Windows Hello nou.
Notă: Dacă ați configurat mai multe metode de conectare, cum ar fi o parolă, un cod PIN și Windows Hello, Windows va afișa aceste opțiuni în ecranul de conectare. Selectați opțiunea pe care doriți să o utilizați pentru a vă conecta.
- Windows Hello nu mă recunoaște sau primesc un mesaj de eroare când încerc să mă conectez
Dacă fața sau amprenta dvs. nu s-a scanat corect sau dacă folosiți degetul incorect pentru a vă conecta, veți primi un mesaj de eroare atunci când încercați să vă conectați utilizând Windows Hello. Dacă se întâmplă acest lucru, conectați-vă cu un cod PIN sau o parolă, apoi configurați-Windows Hello nou.
Dacă obțineți un mesaj de eroare care spune Nu v-am putut recunoaște. Conectați-vă cu codul PIN atunci când încercați să vă conectați cu Windows Hello, urmați pașii de mai jos pentru a îmbunătăți recunoașterea. Acest mesaj de eroare poate apărea dacă purtați ochelari și nu v-a configurat recunoașterea feței pentru a vă recunoaște atât cu, cât și fără ochelari. Acest lucru poate apărea și dacă dispozitivul a fost mutat și condițiile de luminozitate sunt semnificativ diferite în noua locație.
Pentru a îmbunătăți recunoașterea, selectați Start> Setări> Accounts> (Conturi> Opțiuni de conectare > Recunoaștere facială (Windows Hello), apoi selectați Îmbunătățiți recunoașterea.
Leave A Comment?