Situatie
Trimiteți mesaje de e-mail dintr-un cont IMAP în Outlook pentru Windows și când Verificați folderul Elemente trimise observați că e-mailul trimis Arată duplicat și unul dintre mesajele de e-mail este marcat necitit.
Această problemă va apărea pentru mulți furnizori de e-mail diferiți, inclusiv Gmail, AOL, Yahoo și alții.
Pentru unii furnizori de e-mail, este posibil să apară un alt simptom acolo unde elementele trimise nu afișează destinatarii CCI. Această problemă este dependentă de furnizorul de e-mail și nu este controlată de Outlook. Soluția de mai jos nu va ajuta întotdeauna la această problemă.
Simptome
Motivul pentru care există dubluri în folderul Elemente trimise pentru unii furnizori de e-mail este faptul că serverul creează automat un element în elementele trimise, iar Outlook încarcă din nou același element.
Pentru starea citire/necitită a unui mesaj de e-mail, Outlook se bazează pe server. Dacă starea de pe server este necitită, Outlook o setează în mod corespunzător.
Pentru a rezolva problema, selectați dispozitivul și urmați pașii pentru a dezactiva salvarea elementelor trimise într-un cont de e-mail IMAP.
Solutie
Pasi de urmat
În meniul fișier, selectați Setări cont > Setări cont.
Alegeți IMAP, apoi selectați modificare.
Alegeți caseta de selectare nu se salvează copii ale elementelor trimise .
Leave A Comment?