Email-urile trimise ajung in spam la destinatar, verificare blacklist

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Email-urile expediate ajung la destinatar in Junk(spam) nu in folderul Inbox, cel mai probabil serverul dumneavoastra de email este introdus intr-o lista de spam si este necesara scoaterea lui din acea lista.

Simptome

Email-urile ajung la destinatar in Junk Email.

Solutie

Pasi de urmat

Pentru verificare serverului de email este necesara sa accesati site-ul: http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx

1

In casuta de Server Ip or Domain se va introduce domeniul serverului (ex. Daca adresa de email este support@somenamelesssite.com domeniul este somenamelesssite.com )

Daca domeniul nu are probleme va apare o fereastra de acest tip:

2

Daca sunt probleme va apare astfel:

3

Pentru delistarea din listele de spam este necesara completarea unui formular pentru fiecare registratar in care figureaza serverul de email ca fiind listat ca spam. (click pe Detail) si acolo apare adresa de unde se poate completa formularul de delistare.

Spor.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(58 din 118 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?