Eroare 2FA la conexiunea de pe telefonul mobil (stergerea dispozitivului cu PowerShell)

Configurare noua (How To)

Situatie

Dupa resetarea parolei 2FA-ului clientul nu se poate conecta (pe telefon acesta are parola veche si nu poate fi updatata).

Solutie

Când trebuie să ștergeți de la distanță un dispozitiv mobil care este conectat la Exchange Online, puteți utiliza Powershell pentru a efectua sarcina rapid. Cu cmdlet-ul dispozitivului Clear-Mobile, veți șterge toate datele de pe dispozitiv, astfel încât aceasta va șterge 2FA-ul dar și orice fotografii, aplicații sau alte date personale de pe acesta.

Pentru a face acest lucru, trebuie să ne conectăm la Exchange Online, folosim scriptul conector pentru aceasta. Listați toate dispozitivele, obținand ID-ul dispozitivului. Pentru a lista toate dispozitivele de la un utilizator, rulați următorul cmdlet.

Acest lucru vă va oferi Identitatea, de care avem nevoie mai târziu, și câteva informații suplimentare, astfel încât să puteți alege dispozitivul corect.

#Connect to Exchange Online with the connector script
ConnectTo-ExchangeOnline.ps1

#List all connected devices
Get-MobileDevice -Mailbox <emailaddress> | select Identity, FriendlyName, DeviceOS, DeviceType | FT

Pentru a elimina datele de pe dispozitiv, copiați identitatea și rulați comanda:

Clear-MobileDevice -Identity '<identity>' -NotificationEmailAddresses <emailaddress>

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(1 din 5 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?