Erorile “Exit Code 6” și “Exit Code 7” la instalarea Adobe CS6, CS5.5, CS5, Premiere Elements și Photoshop Elements

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

“Exit code 6” sau “exit code 7” în timpul instalării.
Când instalați o aplicație Creative Suite (CS5, CS5.5, CS6), Photoshop Elements sau Premiere Elements, primiți una dintre următoarele erori:

Cod de ieșire: 6
Cod de ieșire: 7
Aceste coduri indică faptul că instalarea s-a terminat cu erori.

Solutie

Soluția 1: (numai pentru Windows) Reparați pachetele redistribuite Microsoft Visual C ++

-Accesați Panou de control> Programe> Programe și caracteristici.

-Verificați dacă pachetele redistribuite Microsoft Visual C ++ sunt instalate

-Faceți click pe butonul din dreapta pe fiecare versiune, selectați Modificați și faceți click pe Reparare în fereastra următoare.

-Reporniți computerul.

-Reinstalați aplicația Adobe.

Soluția 2: Redenumiți folderele Adobe în dosarul Aplicații sau Fișiere program
Notă: Înainte de a încerca această soluție, asigurați-vă că ați încercat să dezinstalați programele pe care încercați să le instalați.

Deseori, fișierele rămase de la încercările anterioare de instalare pot duce la citirea sau scrierea erorilor de sistem de fișiere. Verificați folderele Aplicații (Mac OS) sau Program Files (Windows) pentru dosarele lăsate de o instalare sau o încercare de actualizare anterioară.

Navigheaza catre:

Mac OS: / Aplicații

Windows: C: Program Files Adobe

Căutați foldere numite în mod clar pentru aplicațiile pe care încercați să le instalați și le redenumiți. De exemplu, redenumiți “Adobe Photoshop CC” la “Adobe Photoshop CC vechi”.

Verificați un folder denumit “AdobePatchFiles” și redenumiți-l.

(Numai pentru Mac OS) Redenumiți folderul “Adobe” din folderul Applications la “Adobe old”.

Reinstalați software-ul. Dacă instalarea dvs. are succes, confirmați că celelalte aplicații Adobe funcționează și apoi ștergeți folderele redenumite.

Soluția 3: (numai pentru Windows) Reparați Microsoft Windows Installer
Windows 7 / 8.1 / 10
(Windows 7) Selectați Start> Toate programele> Accesorii.

-sau-

(Windows 8.1 / 10) Faceți click dreapta pe pictograma meniului Start.

(Windows 7) Faceți click dreapta pe Command Prompt și alegeți Executare ca administrator.

-sau-

(Windows 8.1 / 10) Selectați Command Prompt (Admin).

În fereastra Prompt Command, tastați sfc / SCANNOW și apăsați Enter.

Când scanarea sistemului este finalizată, tastați msiexec / unreg în fereastra Prompt Command și apăsați Enter.

Introduceți msiexec / regserver în fereastra Prompt Command și apăsați Enter.

Reinstalați aplicația Adobe.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(19 din 31 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?