Fii mai productiv! Afla cum poti adauga coloane si randuri in excel direct din tastatura

Configurare noua (How To)

Situatie

Atunci cand lucrezi cu documente excel mai si vrei ca munca ta sa fie mult  mai productiva, iti sugerez folosirea scurtaturilor pentru a inserea coloane sau randuri noi procedand astfel:

Solutie

1. Apasa Shift si Space pentru a selecta un singur rand. In momentul acela poti tine apasata tasta Shift si sageata sus/jos pentru a selecta mai multe randuri.

2. Apasa Ctrl si + pentru a insera randuri noi dar asigura-te ca folosesti semnul + al numpad – ului, daca folosesti celalalt semn + , atunci trebuie sa apesi tastele: Ctrl si Shift si +

3. Procedam la fel si pentru coloane, selectam coloana si apasam Ctrl si + pentru a adauga o noua coloana.

4. Mai putem adauga noi coloane sau randuri folosid tastele alt si i apoi tasra R pentru a introduce un rand nou sau C pentru coloana noua.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(39 din 84 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?