Instalare imprimanta de USB pe Mac OSx

Configurare noua (How To)

Situatie

Aveti un notebook cu sistemul de operare MAC OSX si doriti sa instalati o imprimanta pe USB. Este recomandat sa utilizati ultimul driver/software de pe site-ul Apple si nu sa utilizati driverul de pe CD/DVD-ul imprimantei

Solutie

Pasi de urmat

Conectati imprimanta la laptop folosind cablul USB al imprimantei.

Pentru majoritatea imprimantelor, sistemul de operare decteaza automat imprimanta si face download/install la ultimul driver prezent.

Daca nu se face automat download/instalarea softului, trebuie sa urmati pasii urmatori.

Update la software. Se face astfel. Alegeti Apple menu > App Store, click pe Updates si apoi instalati update-urile la software-urile listate. Chiar daca nu apar update-uri, este asigurata informatia cum ca soft-ul imprimantei poate fi descarcat de pe site-ul Apple. Daca nu faceti asta, posibil sa vedeti un mesaj cum ca soft-ul nu este disponibil cand conectati imprimanta dumneavoastra.

meniu mac os x

update mac os x software

Pregatiti imprimanta. Folositi instructiunile furnizate de producatorul imprimantei, montati cartusul si adaugati hartia. Porniti imprimanta si asigurati-va ca nu apare nicio eroare.

Conectati imprimanta folosind cablul USB la calculatorul dumneavoastra. Daca va apare mesajul care va solicita descarcarea noului soft, asigurati-va ca il descarcati si ca il instalati.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(11 din 41 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?