Situatie
Este foarte des nevoie la birou sa se adauge angajatilor un drive suplimentar. Motivele pot fi foarte variate cum ar fi salvarea fisierelor intr-o locatie te backup, pentru vizionarea in acelasi timp a fisierelor din drive a mai multo persoane etc.
Cea mai simpla metoda este sa adaugati un drive de pe un server al firmei.
Solutie
Pasi de urmat
In Windows Server 2012 exista un share implicit al drive-urilor
De pe partea de server va trebui doar sa se verifice daca userul cu care se va accesa drive-ul ce fel de drepturi are userul cu care se va accesa share-ul.
Se da click dreapta pe partitia dorita (1), apoi Properties (2) si apoi se selecteaza tab-ul Security (3)
Se va cauta userul dorit prin apasarea butonului Edit (1) din tab-ul Security deschis anterior.
Apoi in fereastra Permissions for D: se apasa butonul Add (2).
In fereastra nou aparuta se va introduce un user existent (3) si se apasa butonul Check Names (4) dupa care se inchide aceasta fereastra prin OK.
La fereastra Permissions for D: (2) se va vefirica ce drepturi va avea userul asupra fisierului dupa care se apasa Apply, apoi OK pentru inchiderea ferestrelor in care am intrat.
Setarile care urmeaza se vor face pe statia de lucru.
Se deschide My Computer si se selecteaza Map network drive (1).
In fereastra nou aparuta se selecteaza litera dorita (2) si calea catre drive-ul sursa.
Si acum aveti adaugat la statia de lucru a userului un drive de pe server.
Leave A Comment?