Probleme Outlook.com care afectează mesajele de e-mail, atașările și caracteristicile

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Nu puteți vizualiza folderele sau panoul din stânga în Outlook.com
PROBLEMĂ
Este posibil ca unii utilizatori să nu poată vedea panoul de foldere din stânga.

Solutie

Pasi de urmat

Deconectarea de la Outlook.com

Goliți memoria cache a browserului. Aflați cum să faceți acest lucru pentru Edge, Chrome, Firefox sau Safari.Am sa dau exemplu pentru doua dintre ele.
În Chrome

  • Pe computer, deschideți Chrome.
  • În dreapta sus, dați clic pe Mai multe Mai mult.
  • Dați clic pe Mai multe instrumente apoi Ștergeți datele de navigare.
  • În partea de sus, alegeți un interval de timp. Pentru a șterge tot, selectați Dintotdeauna.
  • Bifați casetele de lângă „Cookie-uri și alte date privind site-urile” și „Imagini și fișiere memorate în cache”.
  • Dați clic pe Ștergeți datele.

În Firefox
Pentru a sterge memoria cache din browser-ul Mozilla Firefox se procedeaza astfel:

  • Click pe butonul cu cele trei linii din dreapta sus “Open menu” si selectati Preferences.
  • Pentru “Time range to clear” selectati “Everything” (1), bifati doar “Cookies” si “Cache” dupa care apasati butonul “Clear Now”.

Închideți toate filele de browser și Windows.

Conectați-vă din nou la www.Outlook.com.

Sfaturi: Atunci când Vizualizați pe un ecran mic, poate fi necesar încă:

5.1 Maximizați fereastra de browser sau defilați la stânga pentru a vizualiza lista de foldere.
5.2 Extindeți panoul de foldere numai atunci când aveți nevoie. Selectați pictograma cu trei linii în bara din partea stângă pentru a afișa sau a ascunde folderele.
5.3 Deschideți setările de aspect și selectați Ascundere panou de citire , apoi Salvare. Astfel, ecranul va oferi mai mult spațiu pentru a afișa folderele.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(7 din 19 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?