Situatie
Dacă dispozitivul dvs. Android are probleme de sincronizare cu Contul Google, este posibil să se afișeze un mesaj („Sincronizarea se confruntă în prezent cu probleme. Aceasta va fi funcțională în curând.”) sau o pictogramă .
Majoritatea problemelor de sincronizare sunt temporare. De obicei, contul dvs. se va sincroniza din nou în câteva minute. Dar dacă întâmpinați în continuare probleme de sincronizare, încercați soluțiile de mai jos.
Solutie
Pasi de urmat
Încercați să sincronizați manual Contul Google
- Deschideți aplicația Setări a dispozitivului.
- Atingeți Utilizatori și conturi.
- Atingeți contul.
- Atingeți Sincronizarea contului.
- Atingeți Mai multe Sincronizați acum.
Dacă dispozitivul se sincronizează, problema a fost remediată.
Încercați soluțiile frecvente pentru sincronizare
După fiecare pas de remediere a erorilor de mai jos, încercați să sincronizați manual pentru a testa dacă funcționează sincronizarea.
Remediați problemele folosind pașii de bază
Dacă doriți ca sincronizarea să se realizeze automat, mențineți sincronizarea automată activată.
Sincronizați aplicațiile cu Contul Google
Puteți gestiona modul în care aplicațiile sincronizează mesajele, e-mailurile și alte date recente din Contul Google.
Ce face sincronizarea
Când se sincronizează dispozitivul, aplicațiile Google își actualizează datele, iar dispozitivul dvs. primește notificări despre actualizări.
Ce aplicații se sincronizează
În mod prestabilit, aplicațiile realizate de Google se sincronizează automat cu Contul Google. Puteți dezactiva sau reactiva sincronizarea automată pentru anumite aplicații realizate de Google. Sincronizarea celorlalte aplicații variază în funcție de aplicație.
Dezactivați sincronizarea automată
Puteți dezactiva sincronizarea automată numai pentru anumite aplicații realizate de Google sau pentru întregul Cont Google.
Dacă dezactivați sincronizarea automată, se poate economisi energie. Pentru a relua sincronizarea automată după ce se încarcă bateria, activați din nou sincronizarea automată.
.Asigurați-vă că funcționează conexiunea la internet
Pentru ca sincronizarea să funcționeze, aveți nevoie de o conexiune la internet.
Pentru a testa conexiunea, deschideți un browser (cum ar fi Chrome sau Firefox) și încărcați un site. Dacă site-ul nu se încarcă sau nu vă puteți conecta, aflați mai multe despre conectarea la Wi-Fi sau conectarea la date mobile
Pentru ca sincronizarea să funcționeze, trebuie să vă puteți conecta la Contul Google.
Asigurați-vă că vă puteți conecta la Contul Google și în alte moduri și pe un alt dispozitiv. De exemplu, încercați să vă verificați contul Gmail folosind browserul computerului.
- Dacă vă puteți conecta, problema este legată de dispozitivul dvs. Încercați soluția următoare.
- Dacă nu vă puteți conecta, contul dvs. ar putea avea o problemă.
Actualizările de sistem oferă îmbunătățiri care ar putea rezolva problema.
Pentru a căuta și a instala actualizările de sistem:
- deschideți aplicația Setări a dispozitivului ;
- în partea de jos, atingeți Sistem Avansat Actualizări de sistem. Dacă este necesar, mai întâi atingeți Despre telefon sau Despre tabletă.
- veți vedea starea actualizării. Urmați pașii de pe ecran.
Leave A Comment?