Remedierea problemelor privind sincronizarea contului Google pe Android

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă dispozitivul dvs. Android are probleme de sincronizare cu Contul Google, este posibil să se afișeze un mesaj („Sincronizarea se confruntă în prezent cu probleme. Aceasta va fi funcțională în curând.”) sau o pictogramă Sync issue.

Majoritatea problemelor de sincronizare sunt temporare. De obicei, contul dvs. se va sincroniza din nou în câteva minute. Dar dacă întâmpinați în continuare probleme de sincronizare, încercați soluțiile de mai jos.

Notă: unii dintre acești pași funcționează numai pe Android 8.1 sau versiuni ulterioare.

Solutie

Pasi de urmat

Încercați să sincronizați manual Contul Google

  1. Deschideți aplicația Setări Aplicația Setări a dispozitivului.
  2. Atingeți Utilizatori și conturi.
  3. Atingeți contul.
  4. Atingeți Sincronizarea contului.
  5. Atingeți Mai multe Mai multe apoi Sincronizați acum.

Dacă dispozitivul se sincronizează, problema a fost remediată.

Încercați soluțiile frecvente pentru sincronizare

După fiecare pas de remediere a erorilor de mai jos, încercați să sincronizați manual pentru a testa dacă funcționează sincronizarea.

Remediați problemele folosind pașii de bază

Dacă doriți ca sincronizarea să se realizeze automat, mențineți sincronizarea automată activată.

Sincronizați aplicațiile cu Contul Google

Puteți gestiona modul în care aplicațiile sincronizează mesajele, e-mailurile și alte date recente din Contul Google.

Notă: unii dintre acești pași funcționează numai pe Android 8.0 sau versiuni ulterioare

Ce face sincronizarea

Când se sincronizează dispozitivul, aplicațiile Google își actualizează datele, iar dispozitivul dvs. primește notificări despre actualizări.

Ce aplicații se sincronizează

În mod prestabilit, aplicațiile realizate de Google se sincronizează automat cu Contul Google. Puteți dezactiva sau reactiva sincronizarea automată pentru anumite aplicații realizate de Google. Sincronizarea celorlalte aplicații variază în funcție de aplicație.

Vedeți aplicațiile Google care se pot sincroniza automat
Verificați celelalte aplicații care nu s-au putut sincorniza

Dezactivați sincronizarea automată

Puteți dezactiva sincronizarea automată numai pentru anumite aplicații realizate de Google sau pentru întregul Cont Google.

Dacă dezactivați sincronizarea automată, se poate economisi energie. Pentru a relua sincronizarea automată după ce se încarcă bateria, activați din nou sincronizarea automată.

.Asigurați-vă că funcționează conexiunea la internet

Pentru ca sincronizarea să funcționeze, aveți nevoie de o conexiune la internet.

Pentru a testa conexiunea, deschideți un browser (cum ar fi Chrome sau Firefox) și încărcați un site. Dacă site-ul nu se încarcă sau nu vă puteți conecta, aflați mai multe despre conectarea la Wi-Fi sau conectarea la date mobile

Verificați dacă aveți probleme cu contul

Pentru ca sincronizarea să funcționeze, trebuie să vă puteți conecta la Contul Google.

Asigurați-vă că vă puteți conecta la Contul Google și în alte moduri și pe un alt dispozitiv. De exemplu, încercați să vă verificați contul Gmail folosind browserul computerului.

  • Dacă vă puteți conecta, problema este legată de dispozitivul dvs. Încercați soluția următoare.
  • Dacă nu vă puteți conecta, contul dvs. ar putea avea o problemă.

 

Căutați actualizări pentru Android

Actualizările de sistem oferă îmbunătățiri care ar putea rezolva problema.

Pentru a căuta și a instala actualizările de sistem:

  1. deschideți aplicația Setări a dispozitivului Aplicația Setări;
  2. în partea de jos, atingeți Sistem apoi Avansat apoi Actualizări de sistem. Dacă este necesar, mai întâi atingeți Despre telefon sau Despre tabletă.
  3. veți vedea starea actualizării. Urmați pașii de pe ecran.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(14 din 37 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?