Setare forward pentru utilizatori portal admin O365

Configurare noua (How To)

Situatie

Trebuie setat forward pentru utilizatorul din portalul de admin de la O365.

Solutie

Pasi de urmat

Dupa autentificarea pe portalul de O365 se extinde optiunea de Users si apoi click pe Active users

Cautam user-ul la care trebuie setat forward si il selectam, apoi vom face click pe Mail.

Dupa care cautam optiunea Manage email forwarding si facem click pe aceasta. Vom bifa optiunea care apare si apoi trecem adresa catre care trebuie ca email-urile sa fie trimise ca si forward

Daca se doreste a se pastra si o copie in mailbox user1@domeniu.onmicrosoft.com, iar dupa aceea email-ul sa fie redirectionat catre user1@domeniu.ro se bifeaza optiunea de jos.

Dupa ce s-a setat forward-ul se face click pe save si apoi avem confirmarea ca setarea a fost realizata.

Pentru a scoate forward-ul setat se refac aceeasi pasi, doar ca se scoate bifa de la forward all emails sent to this mailbox.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(9 din 18 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?