Setare mesaj Out Of Office pentru un cont de Hotmail/Outlook.com

Configurare noua (How To)

Situatie

Pentru o perioada de timp vei fi in concediu de odihna si vrei sa setezi un mesaj out of office pe o adresa de email @hotmail.com sau @outlook.com.

Solutie

Pasi de urmat

1. Ne autentificam www.outlook.com.

hotmail1

2. Mergem la settings (Rotita) ⇒ Options.

hotmail2  hotmail3

3. Click pe “Sending automated vacation replies“.

hotmail4

4. Bifam “Send vacation replies to people who email me“, compunem un mesaj ⇒ Save.

Optional putem lasa bifa pe “Only reply to your contacts” si va trimite acest mesaj doar catre adresele salvate in Contacts sau putem debifa si se va trimite care orice adresa.

hotmail5

5. Dupa ce va intoarceti din concediu, atunci cand ne logam pe cont va aparea un mesaj la baza paginii care ne atentioneaza ca mesajul de Out of office este inca activ ⇒ Turn off replies ⇒ bifam “Don’t send any vacation replies” ⇒ Save.

hotmail6

hotmail7

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(57 din 139 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?