Xbox – mesaj eroare la testarea conexiunii la rețea

Configurare noua (How To)

Situatie

Încercați o conexiune directă cu modem

Conectați consola Xbox One direct la modemul dvs. în loc să o conectați la router. Aceasta este o soluție temporară menită să ajute la determinarea cauzei problemei.

Dacă vă puteți conecta la Xbox Live cu o conexiune directă cu un modem, consola și modemul funcționează așa cum este de așteptat. Pentru a vă conecta la Xbox Live folosind routerul, ar putea fi necesar să schimbați o setare pe routerul dvs.

Solutie

Pasi de urmat

Conectați-vă direct la modemul dvs.

  1. De pe router, deconectați cablul de rețea care conectează routerul la consola Xbox (lăsați celălalt capăt al acestui cablu conectat la Xbox).
  2. De pe modem, deconectați cablul de rețea care conectează modemul la router. În acest moment, nici Xbox, nici modemul nu trebuie conectate la router.
  3. Acum conectați-vă Xbox direct la modemul dvs. (utilizați același cablu care a fost conectarea Xbox la routerul dvs.).
  4. Apăsați și mențineți apăsat butonul de pornire de pe consolă pentru cel puțin cinci secunde pentru a opri consola.
  5. Deconectați cablul de alimentare din spatele modemului.
  6. După un minut, conectați modemul înapoi și așteptați ca toate luminile să revină la starea lor normală.
  7. Porniți consola Xbox.

Testați conexiunea Xbox Live

  1. Apăsați butonul Xbox pentru a deschide ghidul.
  2. Selectați Settings.
  3. Selectați All Settings.
  4. Selectați Network.
  5. Selectați Network settings. Orice întreruperi cunoscute vor apărea în mijlocul ecranului.
  6. În partea dreaptă a ecranului cu Network settings, selectați Test network connection.

Dacă această soluție a funcționat, consola dvs. se va conecta la Xbox Live.
Notă Dacă vi se solicită să actualizați software-ul consolei, selectați Yes.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?