Situatie
Această eroare apare atunci când descărcați aceeași aplicație folosind diferite conturi Google pe un singur dispozitiv. Mai întâi, încercați să reporniți telefonul.
- Acest lucru se face de obicei ținând apăsată tasta de pornire până când dispozitivul se oprește, apoi folosind aceeași tastă pentru a-l porni din nou.
- Dacă acest lucru nu rezolvă problema, ștergeți memoria cache și datele din Play Store.
- Deschide Setările dispozitivului.
- Atingeți Aplicații.
- Atingeți pictograma cu 3 puncte (în dreapta sus).
- Atingeți Afișare aplicații de sistem pentru a afișa aplicațiile preinstalate.
- Găsiți și atingeți Magazin Google Play.
- Atingeți Stocare.
- Atingeți Ștergeți memoria cache.
- Atingeți OK.
- Reporniți dispozitivul și verificați problema.
- Și, în sfârșit, dacă nu funcționează, încercați să vă eliminați contul Magazin Google Play de pe dispozitiv și să îl adăugați înapoi.
- Urmați acești pași pentru a elimina contul:
- Mergi la Setari.
- Atingeți Conturi.
- Selectați contul Google (dacă aveți mai multe conturi, alegeți-l pe cel pe care îl utilizați pentru Google Play Store).
- Atingeți ELIMINAȚI CONT.
- Atingeți din nou ELIMINAȚI CONT pentru a confirma.
- Și urmați acești pași pentru a adăuga din nou contul dvs.
- Google: Mergi la Setari.
- Atingeți Conturi.
- Atingeți Adăugați un cont.
- Selectați Google.
- Urmați instrucțiunile pentru a vă adăuga contul.
- După ce contul este adăugat, deschideți imediat Play Store și apoi încercați să descărcați aplicația Boating.
- Dacă eroarea 403 încă apare după aceasta, atunci ar trebui să contactați direct Google pentru asistență suplimentară.
Leave A Comment?