Problema atasamente intre Windows Live Mail si Outlook

Configurare noua (How To)

Situatie

Ambele produse sunt proprietare Microsoft, unul este gratis (Live Mail) si celalalt contracost (Outlook).

Multi vor solutii care nu costa si Microsoft a venit cu una DAR…nu e chiar asa cum pare.

Problema cu Live Mail este ca nu primiti de fiecare data atasamentele la mail din cauza modului de functionare diferit. Nici macar nu vedeti semnul de atasament (1), deci nu stiti ca ar fi ceva in neregula.

Sa zicem ca aveti acasa Live Mail si cineva cu Outlook va trimite mail.

Atunci Outlook va trimite mail-uri in formatul proprietar RTF (Reach Text Format), va coda atasamentele folosind protocolul TNEF (Transport Neutral Encapsulation Format) care este inteles doar de clientul Outlook.

Si dupa va intreabati, cand voi stiati ca trebuie sa primiti un atasament, unde e atasamentul??

E posibil ca situatia asta sa va faca sa achizitionati produsul platit si atunci toata lumea e fericita, sau nu.

Solutie

Pasi de urmat

Cel care are Outlook trebuie sa dezactiveze codarea TNEF atat pentru mesaj cat si pentru acel contact.

Aveti 2 variante, ori stergeti contactul de tot ori modificati codarea folosita de el:

Outlook 2007 – deschideti cardul de contact, dublu click pe adresa de mail si selectati ”Send Plain text only”

Outlook 2010/2013 – deschideti cardul de contact:

5

 

Dublu-click pe adresa de mail -> click pe iconita ”View more options for interacting with this person”, si selectati ”Outlook properties”.

6

In proprietati selectati ”Send Plain text only”.

7

Outlook 2007: Tools -> Options ->  Email Format ->  Internet Options. Alegeti ‘’Convert to HTML format’’.

Outlook 2010 and 2013: Click File ->  Options > Mail, derulati jos pana la ‘’Message format’’ si selectati ‘’Convert to HTML format’’.

3

Dupa ce schimbati setarile trebuie sa curatati “auto complete cache’’ din setarile Outlook. Ori stergeti memoria ”cache” ori doar contactul din ea.

La Outlook 2003, 2007, 2010 sau 2013 folositi tasta ‘’sageata jos’’ jos ca sa selectati adresa cu pricina si apoi apasa tasta ‘’delete’’.

2

Mai exista varianta in care clientul de mail, oricare din ele blocheaza fisierele cu extensia ‘’.exe, .pif, .scr, etc’’ din motive de securitate (virusi).

Doar ca in cazul acesta macar va anunta ca a blocat anumite fisiere, dar in cel de mai sus nici macar nu stiti ca mail-ul de la “x-ulescu” contine sau nu atasament.

Ca sa permiteti accesul la atasamente blocate:

In Windows Live Mail apasati pe meniul Tools -> Options -> Security tab si nu bifati casuta cu “Do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus”, apoi apasati “OK”.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(47 din 109 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?