Crearea unui dosar de cautare in Outlook 2016

Configurare noua (How To)

Situatie

Pentru a crea un dosar de cautare in Outlook 2016:

Solutie

1. Selecteaza un dosar de e-mail.

2. In sectiunea “New” din tabul “Folder” se va da click pe optiunea “New Search Folder”

 

3. Din fereastra nou aparuta – “New Search Folder” – se vor selecta elementele de interes. De exemplu, daca dorim ca dosarul de cautare creat sa afiseze mailurile primite de la un anumit corespondent, vom selecta optiunea “Mail from specific people”, apoi click pe “Choose…”

 

4. In partea de jos a ferestrei nou aparute se va scrie adresa (sau adresele) de interes si se va da click pe “OK” in ambele ferestre.

               

 

5. Acum noul dosar de cautare va fi creat iar acesta va afisa mailurile primite de la expeditorul specificat.

 

Criteriul de cautare poate fi modificat oricand printr-un click dreapta pe dosar, apoi selectand optiunea “Customize This Search Folder”.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(12 din 27 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor