Cum să configurați o întâlnire cu zoom

Configurare noua (How To)

Situatie

Când porniți Zoom, vi se vor oferi câteva opțiuni diferite. Selectați pictograma „Reuniune nouă” portocalie pentru a începe o nouă întâlnire.

Solutie

Odată selectat, veți fi acum într-o sală de conferințe video virtuale. În partea de jos a ferestrei, selectați „Invită”.

Va apărea o fereastră nouă, care prezintă diferite metode de invitare a persoanelor la apel. În mod implicit, veți fi în fila „Contacte”.

Dacă aveți deja o listă de contacte, puteți selecta pur și simplu persoana cu care doriți să o contactați, apoi faceți click pe „Invită” în partea de jos dreapta a ferestrei.

Alternativ, puteți selecta fila “E-mail” și puteți alege un serviciu de e-mail pentru a trimite invitația.

Când selectați serviciul pe care doriți să-l utilizați, va apărea un e-mail cu diferitele metode pentru ca utilizatorul să se alăture întâlnirii dvs. Introduceți destinatarii în bara de adrese „Spre” și apoi selectați butonul „Trimite”.
În cele din urmă, dacă doriți să invitați pe cineva prin Slack sau o altă aplicație de comunicare, puteți (1) copia URL-ul invitației pentru conferințe video sau (2) copiați e-mailul de invitație în clipboard și îl puteți partaja direct cu acesta.

Nu mai rămâne decât să aștepți ca destinatarii invitației să se alăture apelului. După ce sunteți gata să închei apelul de conferință, puteți face acest lucru selectând butonul „Încheie întâlnirea” din colțul din dreapta jos al ferestrei.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(28 din 49 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?