Servicii de e-mail

Office 365 149 Solutii

Sendmail 20 Solutii

Postfix 10 Solutii

PostfixAdmin 6 Solutii

Resetare parola 2 Solutii

Verificare mail queue 0 Solutii

Creare alias 0 Solutii

Altele 52 Solutii

Creare adresa mail fara drepturi de logare 0 Solutii

Configurari ISP 7 Solutii

Cpanel 19 Solutii

Fortare mail queue 0 Solutii

Gmail 26 Solutii

Exchange 195 Solutii

Cum aflați utilizatorii inactivi în Office 365

În general, există două criterii pentru identificarea utilizatorilor inactivi Office 365:

  • Contul de utilizator nu s-a conectat într-o perioadă specificată.
  • Contul de utilizator nu a avut activități înregistrate în Exchange Online, SharePoint Online, Yammer, Teams și OneDrive, într-o anumită perioadă.

Perioada în care conturile sunt considerate inactive este subiectivă. Ar putea fi ultimele 30 de zile, 90 de zile etc. Organizația sau administratorii organizatiei trebuie să fie cei care să nominalizeze perioada optimă de inactivitate.

Găsiți data ultimei logări în Office 365 utilizând Microsoft Entra Admin Center în funcție de Sign in Sessions valid from date time

1. Conectați-vă la Microsoft Entra și navigați la Identity → Users → All users;

2. Intrati pe Manage view → Edit columns;

3. Personalizați coloanele, asigurați-vă de faptul că si coloana “Sign in sessions valid from date time” este vizibilă și apasati pe Save.

4. Acum aveți o listă cu toate datele de logare de-a lungul timpului. Selectati “Download users”, introduceți numele fișierului pentru a genera fișierul CSV cu raportul privind timpul de logare al utilizatorilor și selectați Start.

5. În bara verticală de meniu din stânga, selectați “Bulk operation results” și selectați raportul din listă. Rețineți că starea trebuie să fie “Completed” înainte de a descărca raportul.

[mai mult...]

Cum partajați dosarul de contacte Outlook?

Să presupunem că vine momentul de a crea o listă de contacte partajată care ar trebui să fie disponibilă pentru anumiți utilizatori din organizație.

Dosarul Contacts este un dosar încorporat în Exchange Server local și Microsoft 365.

Pasi:

1. Rulați clientul de Microsoft Outlook;

2. Apăsați click pe pictograma People din colțul din stânga jos;

3. Faceți clic pe butonul Share Contacts din Panoul de navigare;

4. Va apărea un nou formular de mesaj e-mail. Aici trebuie să specificați adresa de e-mail a utilizatorului cu care doriți să partajați folderul “Contacts”/”Contacte”;

5. Trebuie să alegeți una dintre cele două opțiuni din parametrii e-mailului:

Solicitați permisiunea de a vizualiza dosarul de contacte al destinatarului.
Permiteți destinatarului să vizualizeze dosarul dvs. de contacte;
Alegeti a 2-a optiune: “Permiteti destinatarului . . .”

6. Destinatarul va primi un e-mail cu un atașament care îi va permite să deschidă dosarul Contacte;

7. Contactele dvs. vor fi disponibile pentru Outlook și OWA în folderul Shared Contacts ale utilizatorului ales.

[mai mult...]

Cum eliminam bara de App Search din Outlook

Intr-o situatie in care un client Outlook are bara de App Search in locatia unde se suprapune cu bara de mail search, nu avem incotro decat sa instalam versiunea precedenta editiei acestui feature.In cazul in care update-urile sunt dezactivate deja, versiunile de dupa 13 Februarie au rezolvat aceasta problema si un update este solutia.

[mai mult...]

Ce facem în cazul în care e-mailurile nu ajung în arhiva după aplicarea politicii de păstrare

Conform Microsoft este nevoie de până la 7 zile pentru ca noua politică de păstrare să fie aplicată elementelor dintr-o căsuță poștală. După aplicarea politicii de retenție, observăm faptul că spațiul căsuței poștale a rămas la fel, mail-urile nu au fost mutate. Cauza cea mai comună este dată de faptul că este activat Retention Hold pe căsuțele poștale ale utilizatorilor, ceea ce nu permite ca mesajele să fie mutate în arhivă.

În situația în care sunt implicați mai mulți utilizatori, folosim pașii următori:

[mai mult...]