Soluții

Activați Outlook Anywhere

Pentru a activa Outlook Anywhere, trebuie să urmați acești pași în următoarea ordine:

  • Instalați un certificat valid SSL (Secure Sockets Layer) de la o autoritate de certificare de încredere (CA) pe care clientul are încredere.
  • Instalați componenta Windows RPC over HTTP Proxy.
  • Activați Outlook Anywhere pe un computer care are rolul serverului Microsoft Exchange Server 2010 Client Access instalat.

Când instalați Exchange 2010, puteți instala un certificat SSL implicit, care este creat de configurarea Exchange. Cu toate acestea, acest certificat nu este un certificat SSL valid, care este de încredere de către client. Pentru a utiliza Outlook Anywhere, trebuie să instalați un certificat SSL care este de încredere de către client.

Pentru a efectua această procedură, contul pe care îl utilizați trebuie să fie delegat rolul Administratorului organizației Exchange.

Pentru mai multe informații despre permisiuni, delegarea rolurilor și drepturile necesare administrării Exchange 2010, consultați Important: Actualizare pentru permisiuni în Exchange 2010.

[mai mult...]

Fereastra Outlook Password dispare

Avem mai mulți utilizatori care se confruntă cu fereastra de parole / acreditări dispărute. Sistemul are nevoie de parola care trebuie introdusă. Faceți clic pe opțiunea “Aveți nevoie de parolă” (panglică sau bara de activități) și Outlook lansează foarte scurt o fereastră pop-up care ar permite, în mod normal, introducerea acreditărilor, dar dispare.

[mai mult...]