Depanare

A customer has an applications that uses ports 5134 and 9126 in order to function properly. The application is not currently working. What can be done to solve this?

Ne aflam in situatia in care un client doreste folosirea unei anumite aplicatii, dar aceasta nu functioneaza corespunzator deoarece are porturile 5134 si 9126 blocate.

Pentru a putea gestiona cat mai bine aceasta problema, trebuie sa segmentam situatia in:

  • Pasi de analizare a problemei (pentru o mai buna intelegere a situatiei)
  • Pasi de verificare (verificarea posibilitatilor)
  • Pasi de remediere (rezolvarea situatiei).

Pasi de analizare:

  • Ce este portul 5134?
    Portul 5134, reprezinta un port de comunicare si poate sa fie de 2 tipuri: TCP si UDP.
    Portul TCP (Transmission Control Protocol)  asigura trimiterea informatiei/ pachetelor de date, in ambele sensuri (sender-receiver), in ordinea exacta in care acestea au fost trimise/uploadate. Acest tip de port, garanteaza transmiterea datelor.Portul UDP (User Datagram Protocol) nu asigura trimiterea informatiei si poate genera pachete duplicate sau incomplete. Un exemplu de pachete incomplete pe care le poate trimite acest port, este in cazul unui livestream audio (apel audio), unde, destinatarul primeste dintr-o propozitie, doar 2 din cuvinte sau pe toate segmentate din cauza conexiunii.
  • Ce este portul 9126?
    Portul 5134, reprezinta un port de comunicare si poate sa fie de 2 tipuri: TCP si UDP.
    Portul TCP (Transmission Control Protocol)  asigura trimiterea informatiei/ pachetelor de date, in ambele sensuri (sender-receiver), in ordinea exacta in care acestea au fost trimise/uploadate. Acest tip de port, garanteaza transmiterea datelor.Portul UDP (User Datagram Protocol) nu asigura trimiterea informatiei si poate genera pachete duplicate sau incomplete. Un exemplu de pachete incomplete pe care le poate trimite acest port, este in cazul unui livestream audio (apel audio), unde, destinatarul primeste dintr-o propozitie, doar 2 din cuvinte sau pe toate segmentate din cauza conexiunii.

In esenta, aceste 2 porturi, sunt porturi de comunicare, folosite de catre un anumit program in scopul transmiterii de date catre: o baza de date, un server sau catre o alta persoana.

Acestea pot sa fie deja existente sau sa necesite crearea lor/ “deschiderea” lor din retea/router. In cazuri speciale, aceste porturi nu pot sa fie “deschise” de catre user (din motive de securitate/protectie) si trebuie apelat la ajutorul providerului de net.

[mai mult...]

CE-34788-0 PS4 Error Code

Acest fișier de actualizare nu poate fi utilizat – Fișierul de actualizare de pe dispozitivul USB nu poate fi utilizat.

Vă rugăm să vă asigurați că ați descărcat fișierul corect. Puteți descărca cea mai recentă actualizare de pe pagina Programului de sistem PS4 folosind un computer sau un Mac. Faceți clic pe butonul „Descărcare actualizare” din partea de sus a paginii pentru a descărca fișierul (aproximativ 400 MB).

Dacă încercați să efectuați o instalare completă a software-ului de sistem, urmați pașii de mai jos:

[mai mult...]

NP-39231-8 PS4 Error Code

  1. Reporniți PS4.
  2. Reporniți routerul.
  3. Contactați furnizorul de servicii Internet pentru a verifica starea conexiunii dvs. de internet.
  4. Resetați routerul, selectați [Setări]> [Rețea]> [Configurați conexiunea la Internet], apoi conectați-vă din nou la router.
  5. Pentru detalii, consultați instrucțiunile furnizate cu routerul.
  6. Actualizați firmware-ul routerului la cea mai recentă versiune.
  7. Pentru detalii, consultați instrucțiunile furnizate cu routerul. Selectați [Setări]> [Rețea]> [Testați conexiunea la Internet], apoi verificați starea conexiunii dvs. la Internet.
  8. Este posibil ca un firewall sau o altă măsură de securitate să vă împiedice să vă conectați la rețea.
  9. Asigurați-vă că dispozitivele dvs. de rețea nu blochează următoarele numere de port:

TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480

UDP: 3478, 3479

10.Dacă nu vă puteți conecta la un serviciu în afara rețelei PlayStation ™, verificați starea serviciului respectiv. Rețeaua PlayStation ™ ar putea fi ocupată temporar.

    11.Vă rugăm să încercați din nou mai târziu. Puteți verifica starea rețelei selectând [Setări]> [Rețea]> [Vizualizare starea serviciilor de rețea PlayStation ™] sau utilizând computerul sau smartphone-ul pentru a accesa status.playstation.com.

 

[mai mult...]