Adaugă calendarul de gmail în outlook 2013

Configurare noua (How To)

Situatie

Este foarte important pentru noi să fim organizați și de aceea avem nevoie de un calendar pe care să îl partajăm cu mai multe persoane din departament.

Pentru acest lucru avem nevoie de un cont de gmail și un office 2013 .

Solutie

Pasi de urmat

Accesăm gmail și mergem în Calendar

1

Facem click pe calendarul pe care dorim să îl partajăm și alegem Setări de Calendar.

2

Facem click pe ICALC aflat în secțiunea Adresă privată.

3

Copiem link-ul dat de gmail

4

Deschidem Outlook 2013 și mergem în File > Account Settings

5

Selectăm din tab Internet Calendars și New unde inserăm în câmp link-ul copiat din gmail

Alegem ce nume dorim să aibă acest calendar

7

Acum dacă ne uităm în Calendars în Outlook 2013, acesta este adăugat și se sincronizează automat când adăugați ceva în gmail calendar.

8

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(13 din 41 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?