Afla cum poti crea documente separate din paginile unui fisier Excel

Configurare noua (How To)

Situatie

Atunci cand aveti un document Excel cu foarte multe Sheet-uri.

Marea majoritate ar copia manual continutul fiecarui Sheet in fisiere Excel separate.

Backup

Nu necesita!

Solutie

Pasi de urmat

Deschizi documentul si apesi tastele ALT+F11 pentru a deschide Microsoft Visual, iar din meniul Insert alegi Module si copiezi textul de mai jos:

Sub Splitbook()
‘Updateby20140612
Dim xPath As String
xPath = Application.ActiveWorkbook.Path
Application.ScreenUpdating = False
Application.DisplayAlerts = False
For Each xWs In ThisWorkbook.Sheets
xWs.Copy
Application.ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=xPath & “” & xWs.Name & “.xlsx”
Application.ActiveWorkbook.Close False
Next
Application.DisplayAlerts = True
Application.ScreenUpdating = True
End Sub

Ulterior pentru a rula scriptul VBA, apesi tasta F5 sau butonul Play!

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(16 din 25 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?