Situatie
“Mențiuni” sunt ceva cu care veți fi familiarizat dacă utilizați instrumente de comunicare precum Slack sau Confluence sau aplicații sociale ca Twitter sau Instagram. Introduceți simbolul “@” și apoi numele cuiva și ei primesc un mesaj care spune că le-ați menționat într-un mesaj / post / articol. Mențiuni au apărut, de asemenea, în cele mai recente versiuni de Outlook, așa că haideți să aruncăm o privire la ceea ce fac ei.
Backup
nu necesita
Solutie
Pasi de urmat
Cele mai recente versiuni de Outlook ale Microsoft sunt Outlook 2016, Outlook 365 și Outlook.com. Dacă nu utilizați una dintre aceste versiuni, nu veți avea mențiuni până când nu faceți upgrade.
Menționează lucrul în Outlook în același mod ca și în cazul în care îl folosiți în orice altă parte. Introduceți un simbol “@” în corpul unui e-mail sau eveniment și apoi începeți să tastați un nume și toate contactele care se potrivesc vor apărea pentru a le selecta.
Păstrați tastarea până când numele corect este afișat sau utilizați săgețile Sus și Jos de pe tastatură pentru a selecta numele corect din listă și apăsați Return / Enter pe tastatură. Mențiunea va fi afișată, iar persoana menționată va fi adăugată automat în câmpul “Către”.
Și asta este, cel puțin din punctul de vedere al expeditorului. Puteți menționa cât mai mulți oameni doriți și apoi trimiteți e-mailul când sunteți gata.
Ca primitor al corespondenței, câteva lucruri sunt diferite când primiți o corespondență în care cineva v-a menționat. Afișarea directorului implicit în Outlook (în versiunile pe care le-am menționat în partea de sus a acestui articol) include acum o coloană “Mențiune”.
Când primiți un e-mail în care ați fost menționat, un simbol “@” va fi vizibil în coloana Mențiune.
De asemenea, ați primit un filtru suplimentar “Menționat poștă” pe care îl puteți alege dacă doriți să vedeți doar mesajele în care cineva v-a menționat.
Deci, cu ce ne ajuta?
Ei bine, cu toată onestitatea, nu cu foarte mult, în măsura în care putem vedea. Întregul punct de utilizare a unei mențiuni în Twitter sau Slack este să aduci pe cineva în conversație sau să-i avertizezi, dar deja o faci în Outlook prin trimiterea pur și simplu a mesajului.
Dacă ar fi trebuit să ghicim, am spune că Microsoft pune doar câteva premise pentru viitor – cel mai probabil pentru o anumită integrare cu echipele Microsoft. Există o mulțime de oameni care folosesc produsele Microsoft la locul de muncă, dar nu Slack, Twitter sau alte medii sociale. Microsoft împinge puternic echipele pentru clienții săi de afaceri și, fără surpriză aici, menționează foarte mult în echipele în același mod în care o fac în Slack.
S-ar putea ca Microsoft să-i facă pe oameni să se obișnuiască cu ideea de mențiuni, dar este mult mai probabil să plănuiască o integrare între Outlook și echipe (și probabil produse de tip server precum Exchange și SharePoint) pe care tocmai nu le vedem . Timpul va spune.
Leave A Comment?