Comanda Wrap Text din Microsoft Excel

Configurare noua (How To)

Situatie

Daca avem multe coloane intr-un fisier Excel pe care vrem sa le incadram intr-o pagina A4 si intr-una dintre coloane avem mai mult text pe care vrem sa il afisam in totalitate, vom folosi comanda Wrap Text. Imediat va voi exemplifica la ce anume ma refer.

Solutie

Pasi de urmat

Am facut un fisier Excel de test cu cateva coloane dummy. La randul D4 am introdus textul “val. 4 trebuie verificata”, care, dupa cum puteti observa, nu este afisat in totalitate pentru ca depaseste dimensiunea coloanei.

Acum, pentru a vizualiza tot textul trebuie sa selectam randul D4 si sa apasam pe comanda Wrap Text (din tab-ul Home – grupul Alignment).

Dupa cum puteti observa acum tot textul din randul D4 este afisat integral si toate coloanele se incadreaza intr-o pagina A4.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(18 din 37 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?