Creare arhiva Lotus Notes 8.5

Configurare noua (How To)

Situatie

Inbox-ul este plin si trebuie arhivate emailurile mai vechi

Backup

Nu necesita plan de backup

Solutie

Pasi de urmat

1. Se creaza criteriul de arhivare : Actions – Archive – Settings

creare-arhiva

2. Se apasa butonul Create pentru a crea criteriul de arhivare

create-criteria

3. In primul camp se va scrie criteriul arhivei, in cazul nostru “ Arhiva Ianuarie 2015” iar in al doilea camp se va alege locatia unde se creaza arhiva noua (de ex: U:MAIL) si forma standard de denumire a acesteia (A_2015_1, reprezentand: A – Arhiva, 2015 – anul respectiv, 1 – prima arhiva creata in 2015), respectiv U:MAILA_2015_1

Atentie: Exemplul de mai sus este orientativ. Se poate denumi arhiva dupa dorinta si se poate salva in orice alta locatie.

creare-arhiva

4. Se activeaza criteriu apasand tasta Yes

enable-criteria

5. Nu se doreste programarea unei arhivari si se face click pe No

schedule-archive

6. Vom vedea noul criteriu creat, apoi click OK

arhiva-lotus-nou-creata

7. Verificam in Archive, arhiva nou creata. Mutam emailurile dorite cu “Drag and Drop” in noua arhiva ( de ex: Arhiva Ianuarie 2015 )

arhiva-ianuarie

8. Se pot arhiva si emailurile selectate astfel:

Se urmeaza meniul “Actions” – “Archive” – “Archive Selected Documents”

archive-selected-documents

 

Se alege arhiva dorita:

move-to-archive-destination

Tip solutie

Permanent

Impact colateral

Nu are impact colateral

Plan de restaurare in caz de nefunctionare

Nu este cazul

Voteaza

(52 din 109 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?