Cum adaugi mai multi utilizatori in acelasi timp in Office 365

Configurare noua (How To)

Situatie

Ai mai multi utilizatori carora le trebuie creata o adresa de email si vrei sa le configurezi cat mai rapid.

Solutie

Pasi de urmat

1. Creezi un fisier csv in Excel cu utilizatorii.

csv-file

2. Te loghezi in contul de Office 365 si alegi Users > Active Users  apoi dai click pe  The icon for adding many users to Office 365

office365-users-active

3. Dai click pe Browse si alegi fisierul csv creat la pasul 1.

select-csv

 

4. Se verifica corectitudinea datelor din fisierul csv si se selecteaza Next.

verification-results

5. Se bifeaza Allowed si se selecteaza locatia userilor, apoi click Next.

settings

6. Se asigneaza licentele.

assign-licenses

7. Completezi adreasa de email pe care vrei sa primesti un raport cu rezultatele si apoi click pe Create.

send-results-in-email

8. Se vor afisa rezultatele.

results

Fiecare persoana din acea lista va trebui sa instaleze pe calculator pachetul Office.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(17 din 36 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?