Situatie
Deseori această eroare este întâmpinată atunci când se trimite de pe altă căsuță sau de pe un shared mailbox(căsuță partajată).
Trimiterea de mesaje din shared mailbox Exchange este standard pentru întreprinderi. Utilizatorii se pot confrunta cu eșecuri de livrare a e-mailurilor atunci când trimit mesaje ca o altă căsuță , cu următoarele exemple de rapoarte NDR (non-delivery report):
În cazul unei căsuțe obișnuite:
This message could not be sent. Try sending the message again later, or contact your network administrator. Error is [0x80070005-00000000-00000000].
În cazul unei căsuțe de tip shared mailbox(căsuță partajată):
This message could not be sent. You do not have the permission to send the message on behalf of the specified user. Error is [0x80070005-00000000-00000000].
Iată câteva recomandări de depanare și soluții de încercat.
Solutie
1. Cauză posibilă: Offline Address Book întrerupt
Când Outlook este configurat în modul cache, copia locală a Address Book-ului poate deveni coruptă din diverse motive. Și când acest lucru se întâmplă, poate afecta, de asemenea, capacitatea Outlook de a trimite mesaje de la o altă căsuță poștală.
Soluția 1: Forțați o actualizare a agendei de adrese offline
În Outlook Desktop, dați click pe tab-ul Send / Receive > Send/Receive Groups > Download Address Book.
Debifați caseta Download changes since last Send/Receive și dați click pe OK. Făcând acest lucru înseamnă că Outlook va reconstrui fișierele Offline Address Book.
Așteptați să se finalizeze descărcarea Offline Address Book.
Soluția 2: Ștergeți Offline Address Book
Dacă eroarea persistă, atunci ar putea fi posibil ca Offline Address Book să nu mai poată fi reparat. În acest caz, trebuie să ștergeți fișierele Offline Address Book existente pentru ca acestea să fie recreate.
a. Închideți Outlook.
b. Localizați fișierele Offline Address Book. Locația implicită pe Windows 7 și mai sus este C:\Users\Username\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Offline Address Book
c. Redenumiți folderul cu nume GUID. În acest exemplu va apărea de forma: 9da407ac-baab-4cb4-420d-64f249ba9dc2. Redenumiti 9da407ac-baab-4cb4-420d-64f249ba9dc2 în 9da407ac-baab-4cb4-420d-64f249ba9dc2.old
Notă. Dacă aveți configurate mai multe profiluri Outlook, va exista un număr egal de foldere Offline Address Book.
d. Deschideți din nou Outlook, iar folderul OAB(Offline Address Book) va fi recreat automat.
e. Descărcați din nou Offline Address Book.
f. Verificați în folderul OAB ca fișierele să fie recreate.
2. Cauză posibilă: Lipsa permisiunii Send As
Eroarea 0x80070005 se traduce printr-o problemă de permisiune. Poate că utilizatorul nu avea permisiunea corespunzătoare Send As pentru căsuța poștală. Dar dacă utilizatorul avea, este posibil ca permisiunea să fi fost eliminată dacă cutiile poștale au fost migrate de la On-Premise la Exchange Online.
Soluția 1a: Adăugați permisiunea Send As prin PowerShell
a. Deschideți PowerShell admin și conectați-vă la Exchange Online: Connect-ExchangeOnline
b. Rulați următoarea comandă pentru a acorda permisiunea Send As căsuței.
Add-RecipientPermission NumeleSharedMailbox-ului -AccessRights SendAs -Trustee NumeleCăsuței
c. Verificați ca permisiunile să fie acordate:
Get-RecipientPermission NumeleSharedMailbox-ului -Trustee NumeleCăsuței
Soluția 1b: Adăugați permisiunea Send As prin Centrul de administrare
a. Logați-vă în https://admin.microsoft.com/
b. Navigați către Teams & groups > Shared mailboxes și căutați căsuța partajată shared din listă
c. Sub Mailbox permissions / Delegate apăsați pe permisiunea Send as și introduceți adresa dvs.
d. Așteptați câteva minute pentru a permite propagarea și încercați din nou să trimiteți ca și căsuță shared mailbox.
Mesajul de eroare 0x80070005 „This message could not be sent. Try sending the message again later” este o problemă comună pe care utilizatorii o pot întâmpina atunci când trimit e-mailuri. Printre cauzele posibile ale acestei erori se numără problemele de conectivitate la rețea, limitele de dimensiune ale căsuței și problemele legate de conținutul e-mailului.
Leave A Comment?