Cum să adăugați o parolă unui fisier PDF

Configurare noua (How To)

Situatie

Solutie

Accesați meniul File> Open … pentru a găsi și deschide fișierul PDF care ar trebui să fie protejat prin parolă cu Adobe Acrobat. Puteți trece peste acest prim pas dacă PDF-ul este deja deschis.

Deschideți meniul Fișier și alegeți Proprietăți … pentru a deschide fereastra Proprietăți document.

Accesați fila Securitate.

În dreptul metodei de securitate :, faceți click pe meniul derulant și alegeți Password Security (Securitate parolă) pentru a deschide fereastra Password Security – Settings.

În partea de sus a acelei ferestre, în secțiunea  Open Document , bifați caseta de lângă Solicitați o parolă pentru a deschide documentul.

Introduceți o parolă în caseta de text respectivă.

În acest moment, puteți continua prin acești pași pentru a salva PDF-ul doar cu o parolă deschisă pentru documente, dar dacă doriți să restricționați editarea și imprimarea, rămâneți în ecranul Setări de securitate a parolei și completați detaliile din secțiunea Permisiuni.

Faceți click OK și confirmați parola tastând-o din nou în fereastra Confirm Document Open Password.

Alegeți OK în fereastra Document Properties pentru a reveni la PDF.

Acum trebuie să salvați PDF-ul cu Adobe Acrobat pentru a scrie parola deschisă la acesta. Puteți face acest lucru prin meniul File> Save sau File> Save As ….

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(15 din 35 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?