Situatie
Dupa cum stiti majoritatea companiilor mari folosesc un client de mail (ex. Microsoft Outlook) si cum altfel comunicarea sa fie mai usoara intre persoanele din interiorul companiei decat printr-un program oferit daca se poate tot de firma ce ofera suport si pentru clientul de mail. Acest program fiind Microsoft Lync. Cum adaugam un coleg/colega in Lync 2010 sau 2013? Urmand pasii de mai jos.
Solutie
Pasi de urmat
Pentru Lync 2010
Vom deschide Lync iar in chenarul de Search/Cautare vom scrie numele utilizatorului pe care dorim sa il adaugam iar utilizatorul va aparea in Campul de contacte.
Pentru a adauga user-ul in lista vom apasa pe el cu click dreapta si va aparea un submeniu unde vom alege ce vom face cu acest contact. Mai precis putem sa apasam pe Pin to Frequent Contacts, asta insemnand ca il vom pune in lista cu contactele cele mai utilizate si ramane acolo sau putem sa selectam Add to contacts list unde ne da posibilitatea sa ne alegem grupul daca avem unul creat deja sau sa cream noi un grup si sa fie adaugat acolo.
Daca am selectat Adaugare unui grup nou/Add to new group, contactul respectiv va fi adaugat in grupul New Group si Lync ne pune sa denumim grupul nou iar daca nu ne se intampla acest lucru putem sa mergem cu pointerul de la mouse pe denumire si sa dam click dreapta unde va aparea un submeniu si vom selecta Rename/Redenumire.
Pentru Lync 2013
Aici vom vizualiza un videoclip facut de cei de la Microsoft si tradus in romana.
Leave A Comment?