Cum să folosești funcția Vlookup în Excel

Configurare noua (How To)

Situatie

Dorim să folosim funcția VLOOKUP pentru a căuta în Microsoft Excel o anumită valoare și returnarea ei.

Funcția VLOOKUP are patru argumente:

  • lookup_value: valoarea pe care dorim să o caute;
  • table_array: tabelul în care se va căuta lookup_value;
  • col_index_num: odată ce a găsit valoarea returnează o valoare pe aceeași linie din table_arry și se va deplasa la dreapta egal cu col_index_num
  • range_lookup: dacă dorim să caute valori aproximativ egale se va pune FALSE pentru căutare exactă TRUE ( 0 , 1 )

Solutie

Pasi de urmat

Deschidem Microsoft Excel

tabel-pentru-vlookup

Dorim să căutăm culoarea tricoului și să afișăm prețul cu ajutorul funcției vlookup.

creăm-filtrul-doritPentru acest lucru creăm modelul de mai sus iar în câmpul de sub Preț unde dorim să returneze valoarea. Se va face click.

Din meniu FORMULAS > Lookup & Reference > VLOOKUP și se va completa astfel:

1În lookup_value se va adăuga valoarea pe dorim să o căutăm ( adică Verde = F2 )

3

În Table_array se va selecta tabelul în case se va căuta

4

În Col_index_num se va introduce 2 ( odată gasită valoarea Verde din (Table_array ) se va deplasa la dreapta egal cu valoarea col_index_num și va returna valoarea )

În Range_lookup se va introduce FALSE, pentru a căuta valoarea exactă. Se va introduce TRUE dacă dorim un rezultat aproximativ.

5

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(75 din 164 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?